Szépségnap rászorulóknak
A Baptista Szeretetszolgálat nőnapi programját támogatta a Rossmann
PR és sajtó megkereséseket, valamint ajánlatokat sajto@rossmann.hu email címre várjuk.
A Baptista Szeretetszolgálat nőnapi programját támogatta a Rossmann
Bőrtípusnak, bőrproblémáknak megfelelő termékek, amiket a reggeli és esti rutinunkba illeszthetünk. Ezek meghatározásában segít a Rossmann új arcrutin tesztje, mely elérhető a https://shop.rossmann.hu/arcrutin oldalon és a Rossmann mobil appon is.
A mellrák elleni küzdelem világnapja minden évben október elseje. Az esemény célja, hogy felhívja az emberek figyelmét a betegség korai felismerésének fontosságára, valamint arra, hogy ennek érdekében mit kell tennie.
A kevesebb néha több. Amikor nem a szeretetről, a puszikról és a meghittségről van szó - hanem az árakról. Kevesebbet költenél? Nincs tragédia, a Rossmann sajátmárkás Babydream babatermékeire és Rossmanó babaprogramjára mindig számíthatsz.
A hazai fennállásának 30. évfordulóját ünneplő drogéria piac felett fejlődődött tavaly, ám 2024-ben sincs megállás: 250. boltjukat ünnepélyes keretek között, az alapító Dirk Rossmann és családja, a társtulajdonos AS Watson Group CEO-ja Malina Ngai, valamint a Rossmann nemzetközi vezetőinek jelenlétében nyitották meg a budapesti Árkádban.
Csomagolásmentes kiszállítási opciót vezetett be tavaly ősszel a Rossmann Magyarország. A kezdeményezés lényege, hogy a saját futárszolgálatuk által kiszállított csomagok már olyan tartós táskában is kérhetők, amelyből a házhozszállítást követően kipakolva egyből vissza is adhatunk a futárnak, hogy egy következő alkalommal újra fel tudják használni. Kevesebb mint fél év alatt 17 ezer rendelést vittek ki így, több mint 3 tonna papírhulladékot megspórolva ezzel.
Februártól beszerezhetők Axente Vanessa táplálék-kiegészítői a Rossmann Magyarország üzleteiben. A nemzetközileg elismert magyar topmodell az étrend-kiegészítők piacára lépett az ESSA World életmód márkájával. Az egészségmegőrzést támogató készítményeket hazai szakértők segítségével fejlesztették ki, és a modell saját ízlésén és tapasztalatain alapszanak.
A Rossmann Magyarország elkötelezett a fenntarthatóság iránt, így újabb intézkedést vezetett be ennek terén: a drogérialánc nem ad ki újabb Rossmann+ plasztikkártyát a boltokban, az újonnan regisztrálók már csak virtuális kártyákat igényelhetnek. A vállalat hosszú távú célja, hogy pozitív hatást gyakoroljon a környezetre és a társadalomra, valamint hozzájáruljon az ökológiai lábnyom csökkentéséhez.
Állami gondozásban élő gyermekeket és fiatalokat segítő, valamint életveszélyesen beteg gyerekek álmait valóra váltó alapítványokat támogatott év végén a Rossmann. Termékadomány mellett egy lakókonténer költségeibe is beszálltak, a Rossmann üzletekben és Online Drogériában megvásárolható vászontáskákból befolyó összegen keresztül pedig a vásárlók is részesei lehettek a jócselekedeteknek.
Idén elindult a Rossmann egyik legújabb kezdeményezése, mely kifejezetten a friss szülők és kisbabáik kényelmét és nyugalmát célozza meg. A szolgáltatás egyedülálló figyelmességet nyújt azoknak a vásárlóknak, akik babatermékeket rendelnek a Rossmann webshopjából.
Hosszú távra tervez a Rossmann Magyarországon, 2025 végéig egy 28000 négyzetméteres logisztikai központ átadását tervezik, amely egy 4000 négyzetméteres irodával egészül majd ki. A 20 milliárdos beruházás keretében egy olyan félautomata raktár valósul meg, amely nem csak egyedülálló a magyar kereskedelmi szektorban, de a későbbiekben további bővítéseket is lehetővé tesz.
Idén ünnepelte a Rossmann a magyarországi jelenlétének 30. évfordulóját. Az üzletlánc életében ezt a jelentős mérföldkövet számos – munkatársakat és vásárlókat érintő – eseménysorozat követte. Az ünnepek közeledtével december 18-án egy különleges hangulatú karácsonyi vásárral tették emlékezetessé a születésnapot, ahol a finom ételek és italok mellett zene és 15%-os kedvezmény várta a vásárlókat Debrecenben, az első hazai Rossmann üzletben.
2023. november 30. – 20 éves a Csodalámpa Alapítvány, kerek évfordulójukat a sajtó képviselőivel és véleményvezérekkel közösen ünnepelték a Csodák Napján. Az eseményen bemutatták az egyedi táskakollekciót, amelyet Merő Péter designer tervezett és amelynek értékesítésből befolyt összeg egy részét beteg gyermekek kívánságainak teljesítésére fordítják.
Árérzékeny, kissé szkeptikus és nem igazán tájékozott a magyar lakosság a környezetbarát kozmetikai és higiéniai termékekkel kapcsolatban. A fiatalok számára az állatok védelme, az idősebbeknek pedig a hulladék minimalizása a fontosabb termékválasztáskor – derül ki a Rossmann Magyarország reprezentatív kutatásából. A válaszadók negyede nem tudja eldönteni egy adott tisztító- vagy mosószerről, illetve kozmetikumról, hogy környezetbarát-e, és átlagosan csak 20 százalékuk választ következetesen fenntartható termékeket. A jövőben viszont 80 százaléknál is többen vásárolnának környezetbarát drogériai termékeket.
Szintet lépett Ördög Nóra és a Helia-D közös sminkmárkája. A NORA Beauty termékeivel októbertől országszerte 90 hazai Rossmann üzletben találkozhatnak az érdeklődők. A márka egy évvel ezelőtt még kis tálcán, majd ideiglenes displayen, most pedig már valódi sminkállvánnyal a legnagyobb kozmetikai márkák között, teljes termékpalettával várja a vásárlókat. A márka kínálatában több újdonsággal is találkozhatnak az érdeklődők: az otthoni köröm-lakkzselé kollekcióval és a NORA szem duo pennel bővült a szortiment.
Kiemelt érdeklődés övezte a Rossmann és a Krémmánia első Beauty Expo rendezvényét, ahol egy teljes napon át a szépségápolásé volt a főszerep. Az év beauty eseményén közel 50 kiállító, számtalan informatív előadás és aktualitásokra fókuszáló kerekasztal-beszélgetés, értékes nyeremények, valamint hazai és nemzetközi márkák széles palettája várta az érdeklődőket.
Ha október, akkor GLAMOUR-napok a Rossmannban!
Vásárold meg kedvenc termékeid szuper kedvezményes áron, és válogass a több mint 170 kupon közül október 9. és 15. között!
Összeszedtük a legfontosabb információt az októberi GLAMOUR-napok kapcsán.
A Private Label Manufacturers Association (PLMA) idei International Salute to Excellence Awards versenyén 20 ország 39 kiskereskedőjét díjazta saját márkás innovációiért, új termékbevezetéseiért és a saját márkás termékeik minőségéért. Az egykori kiskereskedőkből, séfekből, marketing-, valamint táplálkozási szakemberekből és újságírókból álló nemzetközi szakmai zsűri a 2022-ben piacra dobott és a versenyre nevezett 525 terméket értékelte, melyek közül 101 élelmiszer és nem-élelmiszer terméket díjazott. A Dirk Rossmann nevével fémjelzett drogérialánc a nem-élelmiszer kategóriában hat díjat kapott.
Egyre többen szerzik be a drogériai termékeket online, a netes vásárlásokat pedig a főváros és az agglomeráció mellett egyre gyakrabban indítják vidékről is a Rossmann Magyarországnál. A drogériabolt-hálózat webshopja 6 milliárd feletti forgalommal zárta a tavalyi évet, ami az azt megelőző évhez képest több mint 30%-os fejlődés. Ebben a vállalat szerint a felhasználóbarát értékesítési felületeknek és a kiszámítható és gyors szállításnak kulcsszerepe van. Most a vásárlói igényeket felmérve bővítették a kiszállítást nyújtó partnerek körét a GLS futárszolgálat csatlakozásával.
A Store Insider kiadója, a PPHMÉDIA idén 9. alkalommal hirdette meg Az Év Boltja versenyét, melyen a Rossmann Magyarország két pályázata is díjat érdemelt. Az egyéni boltok és kereskedelmi láncok számára kiírt kategóriákban leadott összesen 71 nevezés közül a drogérialánc lett Az Év Innovatív kereskedője, webshopjukkal pedig kiérdemelték Az Év Online Boltja címet is 2023-ra.
Ha július, akkor GLAMOUR-napok Summer Week a Rossmannban!
Vásárold meg kedvenc termékeid szuper kedvezményes áron, és válogass a több mint 90 kupon közül július 3. és 9. között!
Május 18-21. között ismét szuper kedvezményekkel várunk a JOY-napok alkalmából!
A GLUTÉNMENTES BERGLAND KÖMÉNYMAGOS TALLÉR 100G (EAN: 5999542081583) gyártása során gyártási hiba lépett fel, érintkezhetett gluténnel.