Idén májusban is Joy-napok a Rossmannban!
Május 12-15. között ismét szuper kedvezményekkel várunk a Joy-napok alkalmából!
PR és sajtó megkereséseket, valamint ajánlatokat sajto@rossmann.hu email címre várjuk.
Május 12-15. között ismét szuper kedvezményekkel várunk a Joy-napok alkalmából!
Hamarosan itt vannak a várva várt Glamour-napok!
Vásárold meg kedvenc termékeid szuper-kedvezményes áron, és válogass a több mint 150 kupon közül április 6. és 11. között!
Társaságunk a pályázati támogatást a bolthálózat munkatársainak képzésére fordította, akik ezáltal kulcsfontosságú kompetenciákban tudtak fejlődni. Köszönjük a Magyar Állam és az Európai Unió támogatását!
Az elsők között vezette be kínálatába a Rossmann a SARS-CoV-2-fertőzés kimutatására szánt gyorstesztet.
Minden eddigi rekordot megdöntött az idei őszi Glamour napok a Rossmann hazai hálózatánál. Amióta a Rossmann Magyarországon van, nem generált még ekkora forgalmat: kétszámjegyű növekedés tapasztalható online és offline egyaránt. Ám mégis az mondható, hogy az októberi Glamour napok az offline vásárlások ünnepe volt.
A Rossmann drogérialánc ügyvezetése minden dolgozóját a koronavírus elleni oltás felvételére ösztönzi, különösen azokat az értékesítésben és logisztikán dolgozó kollégákat, akiknek nincs lehetősége az otthoni munkavégzésre.
A drogérialánc egységes extra juttatásban részesíti az üzleteiben, raktáraiban, illetve az irodában dolgozó munkavállalóit.
A Rossmann egyike a világ legjobb munkaadóinak az amerikai Forbes szerint. Az üzleti magazin a Statista piackutató céggel együttműködve összeállította a világ legjobb munkaadóinak éves listáját, melyre végül 750 cég került.
A zöldebb jövő mellett tette le a voksát az egyik legnagyobb hazai drogérialánc, a Rossmann. A cég 2021 óta “Zölden élj!” Címmel készít YouTube sorozatot Stahl Judittal, amelyben az ismert műsorvezető különleges és érdekes vendégekkel beszélget a fenntarthatóságról, és olyan, a mindennapokban hasznosítható témákat dolgoz fel, mint például a termékeken lévő környezetvédelmi jelölések ismerete, a fenntarthatóság a szépségápolás vagy az élelmiszerek terén. A drogériahálózat támogatja a hazai törekvéseket, most egy környezetbarát fogkefét is beemelne a termékkínálatába, amelynek ötletgazdái egy zöld startupoknak rendezett verseny során nyerték el a cég támogatását. A Rossmann polcain egyébként egyre több környezetbarát, zöld termék kap helyet, a cég pedig elkötelezett a saját karbonlábnyomuk csökkentése mellett.
A katasztrófa elkerülhetetlen. Hiába nyomják a klímakutatók továbbra is két kézzel a vészcsengőt, és figyelmeztetnek egyre hangosabban, amíg nem a mindennapi életünket, kényelmünket, egészségünket veszélyezteti, addig úgy tűnik, nem veszünk róla tudomást. Pedig drasztikus változás híján a végső tragédia egyelőre elkerülhetetlennek tűnik. Dirk Rossmann a klímavédelmet alapjául választó bestsellerének magyarországi bemutatóján többek között Jakupcsek Gabriella, Lilu, Epres Panni és Steiner Kristóf meséltek arról, ők milyen lépéseket tesznek a Föld jövője érdekében.
Nem vagyok optimista, de nem is akarok reggelente arra ébredni, hogy nincs mit tenni – mondja Dirk Rossmann, a Rossmann drogérialánc alapítója, aki 1972-ben, 25 évesen nyitotta meg első boltját Németországban, és idén adta át fiának az eurómilliárdokat érő cég vezetését. Az utóbbi években regényeket ír, A polip kilencedik karja című ökothrillere most magyarul is megjelent, és egy olyan közeljövőt mutat be, amelyben Kína, Oroszország és Amerika összefog, hogy közös intézkedésekkel kerüljék el az emberiség kipusztulását. De vajon hogyan dedikálta a könyvét Putyinnak? Miben látja a szupergazdagok felelősségét? Lesz-e Netflix-sorozat a könyvből? És milyen úgy az élet, ha az embernek nincs laptopja, de van egy 250 fős informatikai részlege? A visszavonult milliárdossal a budapesti könyvbemutató után beszélgettünk.
Dirk Rossmann Németország második és Európa egyik legnagyobb drogéria-üzletláncának tulajdonosa. Nélkülözésből jutott a csúcsra, ma Christian Wulff volt német köztársasági elnök köreiben mozog. Az eurómilliárdos üzletembernek a biznisz mellett az irodalom a második legnagyobb szenvedélye, az olvasás mellett az írás sem áll messze tőle: tavaly adta ki első kötetét, A polip kilencedik karja című ökothrillert. Rossmann a könyv bemutatása alkalmából Magyarországra látogatott, az eseményen az Index kérdéseire is válaszolt.
Hamarosan itt vannak a várva várt Glamour-napok!
Vásárold meg kedvenc termékeid szuper kedvezményes áron, és válogass a több mint 150 kupon közül október 6. és 11. között!
Hamarosan itt vannak a várva várt nyári Glamour-napok!
Vásárold meg kedvenc termékeid szuper kedvezményes áron, és válogass a több, mint 90 kupon közül!
Megjelent a Rossmann első Fenntarthatósági Jelentése angol nyelven.
A NielsenIQ Shopper Trends szindikált kutatásából kiderült, hogy az előző két év után Magyarországon 2020-ban is a Rossmann volt a legnagyobb márkaérték indexszel rendelkező drogéria*. A tavaly októberben végzett reprezentatív felmérés átfogó betekintést nyújt az élelmiszer-kiskereskedelmi trendekbe – arra fókuszálva, hogy a fogyasztók mi alapján választják meg a vásárlás helyét.
Rendhagyó videókkal népszerűsíti új, időablakos futárszolgáltatását a Rossmann, a kampány főszereplője és kreatívigazgatója Istenes Bence. Harmadik évadjával folytatódik a Szépségnapló című videó- és podcast-sorozat is, melynek természetesen továbbra is a népszerű műsorvezető, Lilu a műsorvezetője.
A várandós anyukák és a kisgyermekes szülők is nehéz helyzetbe kerültek a koronavírus-járvány miatt. Az orvosi és védőnői személyes találkozások száma lecsökkent, így a kisbabáik egészségéért aggódva telis-tele vannak bizonytalansággal. Például, hogy milyen vitaminokkal erősítsék saját és magzatjuk vagy a pár hónapos csecsemőjük immunrendszerét? A legfontosabb kérdésekre most választ kaphatunk a védőnőtől!
A hazai legnagyobb kereskedelmi láncok közül a Rossmann Magyarország végzett az első helyen az Advantage Report® felmérésben. Az összteljesítmény öt terület értékelése alapján történik, úgy, mint Üzleti kapcsolatok, Munkatársak/Szervezet, Kategória/Üzletfejlesztés, Kereskedelmi megvalósítás és Logisztika/Értékesítési lánc. A Rossmann már négy éve az első helyen végez a felmérésben.
Nyolc budapesti és Budapest környéki MOL töltőállomáson várják brandingelt Rossmann megállítópolcokkal a vásárlókat. A kínálatot kifejezetten az utazó közönség igényeihez igazították, így a vásárlóka tankolással egybekötve néhány alapvető szépségápolási terméket és tisztálkodószert is beszereznénk.
Újabb szolgáltatással könnyíti meg vásárlói életét a Rossmann, a budapesti címeken elérhető Rossmann futár akár a rendelés napján kiszállítja az összeállított csomagot. A biztonságos, érintkezésmentesen is igényelhető szállítás 15 000 forintos rendelés felett ingyenes.
2020. április 22-én újabb mérföldkőhöz érkezett hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő FMCG vállalata, a Föld napja alkalmából első fenntarthatósági jelentését tette közzé a Rossmann Magyarország.
Van, ami nem változik a Rossmannál, ha online rendelés és házhozszállítás: így például, hogy továbbra is közel 15 000 termék közül válogathat a vásárló 3000 átvételi ponton országszerte.
A Rossmann több mint 200 drogériát üzemeltet Magyarországon. Azoknál a kereskedőknél, akik ilyen méretű fizikai bolthálózattal rendelkeznek, a webshop alapértelmezésben mintegy plusz szolgáltatásként jelenik meg.