Ugrás a fő tartalomra

Kedves Vásárlóink! Technikai problémák miatt egyes Rossmann+ funkciók nem elérhetőek (kuponközpontos kedvezmények, költési egyenleg) és jelenleg nem lehet rendeléseket leadni. Megértésüket köszönjük!

Expressz átvétellel akár 90 perc múlva kézhez kaphatod rendelésed az üzletben
25 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes
Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Leggyakrabban felmerülő kérdések

Hogyan tudom online felhasználni a 10% kedvezményeimet?
Hogyan tudom meg, hogy a keresett termék melyik üzletben elérhető?
Hol tudok regisztrálni?
Miért nem érvényesült a Rossmanó kedvezmény?
Miért nem vonta le a VIP kedvezményt a boltban?
Miért nem tudom érvényesíteni online a 10%-os kuponom?
Miért jó nekem, ha minden vásárláskor használom a kártyám, akkor is ha nem szeretnék kupont beválltani?
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.