Call Center munkatárs
Azonosító: 4209 • Marketing
A Rossmann Magyarország üllői központjában minden nap azért dolgozunk, hogy még jobbak, sőt a legjobbak legyünk. Működésünk transzparens, gyors és könnyen érthető. Ügyfélszolgálati csapatunk célja a legjobb szolgáltatás biztosítása a vásárlóink számára. Ehhez a csapatba keressük azt az új kollégát, aki szenvedéllyel és elhivatottsággal segíti a vásárlókat. Ha kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezel, szeretsz emberekkel foglalkozni és fontos számodra a minőségi vásárlókiszolgálás, akkor csatlakozz hozzánk.
Milyen feladatokra számíthatsz?
- bejövő ügyfél megkeresések fogadása: videóhívások, telefonhívások és írásos megkeresések
- beérkezett hívások fogadása, ügyfelek tájékoztatása, problémák megoldása
- panasz kezelése és tanácsadás ügyfélszolgálati szoftver használatával
- kapcsolattartás a társosztályokkal
- beérkező megkeresésekkel kapcsolatos adminisztráció kezelése
Mit várunk Tőled?
- egy hónapra előre meghatározott beosztással, két műszakos munkarend vállalását
- 1-3 év ügyfélkezelés/call center területén szerzett tapasztalatot
- erős digitális affinitást
- pozitív ügyfélközpontú gondolkodást
- precíz és önálló munkavégzést
- középfokú végzettséget
Előnyt jelent:
- kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
- azonnali kezdés
Mit kínálunk Neked?
- céges mobiltelefont -korlátlan magánhasználatra is
- rugalmasságot – a betanulásod után akár heti 3 nap home office lehetőséged lesz.
- kihívásokkal teli, izgalmas feladatkört – munkád során a társosztályokkal együttműködsz, egyeztetsz, megvalósítasz, és munkáddal valódi értéket teremtesz a szervezet számára.
- jó hangulatú, közvetlen munkakörnyezetet
- a figyelmünket és nyitottságunkat – mi Rád vagyunk kíváncsiak!
- a gondoskodásunkat és rugalmasságunkat – Bármilyen élethelyzetben számíthatsz a Rossmannra! (Szociális Alap, Szociális csomag, Számíthatsz Ránk! program, céges támogatás pl.: baba születése, hosszabb betegség, krízishelyzetek esetén)
- 10% dolgozói kedvezményt a Rossmann üzletekben
- Rossmann+ arany VIP tagságot
- céges rendezvényeket, tréning és szakmai továbbképzési lehetőségeket
- rendszeres céges ajándékokat - jól felszerelt étkezőinkben finom kávét és gyümölcsöt
Béren kívüli juttatásaink














Marketing
Mi a marketingen minden nap új technológiákkal dolgozunk és nyitottak vagyunk a trendekre és újdonságokra is. A mi feladatunk, hogy a vásárló magához közelebb érezze a Rossmann termékeit. Mi vagyunk a cég két jövőbe mutató üzletágának: a CRM rendszerünknek és a webshopunknak a kiindulópontja. A csapatunk nagyon dinamikus és rengeteg céltudatos fiatal dolgozik nálunk. Az eddig elért sikerek hatalmas büszkeséggel töltenek el minket. Ezek közül a legfőbbek: a sokak által ismert Rossmann+, a webshop, az egyedi reklámfilmjeink, a jól működő ügyfélszolgálat mellett a boltjaink modern arculata.
Az innováció motorja vagyunk.
Varga AnitaMarketing vezető
Még több állásajánlat