Az App letöltésére buzdít a ROSSMANN legújabb kampánya
A ROSSMANN új app funkciói vizuálisan és koncepcionálisan is összeolvadnak a „Nincs tragédia” platform ernyőkoncepciójával.
PR és sajtó megkereséseket, valamint ajánlatokat sajto@rossmann.hu email címre várjuk.
A ROSSMANN új app funkciói vizuálisan és koncepcionálisan is összeolvadnak a „Nincs tragédia” platform ernyőkoncepciójával.
Elindult a Rossmann legújabb Ideen Welt és Flink&Sauber termékeket népszerűsítő kampánya, amelynek során vásárlók kedvezményes ajánlatokhoz juthatnak és értékes nyereményeket nyerhetnek. 2024. október 14. és december 31. között a biztosítanak egyedi kedvezményeket a Rossmann+ tagok számára, és most egy kreatív TikTok kihívásban is részt vehetnek az érdeklődők.
A Dove és a Rossmann közös szervezésében exkluzív portréfotózásra várják az érdeklődőket október 11. és 13. között a budapesti Árkádban. Az érdeklődők nemcsak egy egyedi portréval gazdagodhatnak, hanem esélyt kapnak arra is, hogy szerepeljenek a Dove jövő évi kampányában vagy a Valódi Szépség fotókiállításon.
Most igazán megéri Rossmann+ tagnak lenni! Ha nem vagy még, regisztrálj a Rossmann mobil app-ban!
Ha október, akkor GLAMOUR-napok a Rossmannban!
-Vásárold meg kedvenc termékeid szuper kedvezményes áron, és válogass kedvenc kuponjaid közül október 7-13. között!
Összeszedtük a legfontosabb információkat az októberi GLAMOUR-napok kapcsán
A Rossmann Magyarország második alkalommal nyerte el a Kincentric által végzett munkavállalói elégedettségi felmérés alapján a Legjobb Munkahely címet. Az elismerést a dolgozók 95%-ának aktív részvételén alapuló 82%-os elkötelezettségi szint hozta meg, amely jelentősen meghaladja a magyarországi átlagot, és a legjobban teljesítők sorába emeli a vállalatot.
A Rossmann lett az Év Drogéria Üzletlánca az Év Kereskedője versenyen, de a Respray projekttel a Fenntarthatóság Szimbóluma, budapesti Árkád üzletükkel pedig az Év Drogéria Üzlete címet is elnyerték. A díjakat az FMCG szakma legnagyobb konferenciáján, az ötnapos Business Days-en adták át, Tapolcán.
A Dél-alföldi régió dinamikusan fejlődő településén, Mórahalmon nyitotta meg legújabb üzletét a Rossmann. Az infrastruktúra bővülése új lehetőségeket kínál a helyieknek és a Homokhátság látogatóinak egyaránt.
A Rossmann Magyarország a Vízügy Országos Műszaki Irányító Törzsén (OMIT) keresztül juttatta el higiéniai termékeket és energiaszeleteket a védvonalakon dolgozó vízügyes munkatársaknak.
A szeptember 6-án, Budapesten megrendezett 3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo idén is hatalmas sikert aratott, több mint 70 kiállító és közel 4000 látogató részvételével. A Millenáris B épületében tartott rendezvényen a szépségipar legnépszerűbb márkáinak képviselői és hírességek várták az érdeklődőket izgalmas programokkal, színpadi beszélgetésekkel és ajándékokkal.
Idén másodjára rendezi meg népszerű Baba-Mama Kuponnapok akcióját a Rossmann a Promobox-szal közös szervezésben. Az esemény szeptember 12-től 15-ig tart, ám a Rossmann +3 ráadásnappal is készül, így a drogériában már szeptember 9-től érvényesíthetők a kedvezmények. A 2. Baba-Mama Kuponnapok során a vásárlók több mint 100 különböző kedvezményes kupon közül válogathatnak.
A Rossmann-nál tovább tart a nyár: a drogéria népszerű strandkiegészítői egészen szeptember 30-ig maradnak a polcokon, valamint eddig gyűjthetők a pontok a Summer Beach egyenlegen is, mellyel a nyári kollekció darabjai még kedvezőbb áron szerezhetők be.
Vásárold meg saját BABA-MAMA kuponfüzeted bármely Rossmann üzletben, hogy megszerezd fantasztikus kedvezményeket nyújtó kuponjaidat!
Új, környezettudatos kezdeményezést indít a Rossmann, mellyel arra ösztönzi a vásárlókat, hogy a Rossmann+ tagságukhoz tartozó hagyományos plasztikkártyájukat digitális megoldásra váltsák le. Az akció első üteme 2024. augusztus 26-tól szeptember 1-ig tart és azok a vásárlók, akik részt vesznek benne, ajándék Rossmann bevásárlótáskát kapnak.
Már több mint 4000 fő regisztrált a 3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expóra, melyet szeptember 6-án rendeznek a budapesti Millenáris B épületében. Az esemény gazdag programokkal, 70-nél is több kiállítóval, valamint izgalmas előadásokkal várja a látogatókat, ahol a szépségápolás legújabb trendjeit és termékeit ismerhetik meg az érdeklődők. Bár a különleges Beauty Expo csomagok már elfogytak, ingyenes regisztráció továbbra is lehetséges, és a helyszínen is érdemes próbálkozni a bejutással.
A Rossmann idén először kapcsolódott be a Művészetek Völgye fesztiválba, ahol Ördög Nóra és a Momentán Társulat közreműködésével hívták fel a figyelmet a fényvédelem fontosságára. A rendhagyó előadás a kultúra és az egészségtudatosság jegyében zajlott.
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített az első félévben.
Idén harmadik alkalommal rendezik meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, amely szeptember 6-án a Millenáris Nagycsarnokában várja majd az érdeklődőket. A látogatók több mint 70 márka standjait fedezhetik fel, és rengeteg izgalmas program közül választhatnak.
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért a Rossmann és a Magyar Termék Nonprofit Kft. júliusban. Kozmetikai ajándékcsomagot, Rossmann ajándékkártyát, és teljes stylist, fodrász és sminkes általi átalakítást is lehet nyerni a drogériában elérhető megjelölt magyar termékek megvásárlásával, a fődíj pedig egy Dyson hajformázó.
Ha július, akkor GLAMOUR-napok Summer Week a Rossmannban!
Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. Céljuk, hogy a szülők szabadon tervezhetően, stresszmentesen, cipekedés nélkül, mindig a megfelelő mennyiségű pelenkát kapják meg és több idejük jusson önmagukra, a családjukra. A drogérialánc előfizetéses modelljének keretében 4 hetente automatikusan és ingyenesen ajtóig szállítják a gyermek számára szükséges pelenkákat és popsitörlőket.
Az Év Boltja verseny keretében immár egy évtizede keresik az átlagostól eltérő, kiemelkedő FMCG terméket forgalmazó üzleteket. A szakmai zsűri idén 4 kategóriában is a Rossmannt ítélte a legjobbnak. A Rossmann Online Drogéria lett Az Év Online Boltja, de elhozták Az Év Vevőbarát Kereskedője és Az Év Munkáltatója az FMCG Kiskereskedelemben a címet, valamint a Raiffeisen Bank különdíját: kiemelkedő innovációs és digitális megoldások kategóriában.
Nehéz éven van túl az FMCG kereskedelem, hiszen 2023-ban tetőzött a – szektorban különösen magasra kúszó – infláció, és nem csökkentek az adóterhek, szabályozási korlátok sem. A listán szereplő 15 lánc összteljesítménye a 2022-es, enyhén több, mint 6900 milliárd forint bruttó forgalom után 2023-ban 7900 milliárd fölé nőtt. A Rossmann a 11 helyen végzett.
A Rossmann Magyarország tavaly vezette be a "Nincs tragédia, megoldjuk!" platformot, az azóta megszülető kreatívok mind az új ernyő alá rendeződnek. Új nyári kampányukban a nyár elengedhetetlen kiegészítőit szerezhetjük be, a reklámban pedig Sápi Vivi is feltűnik.