Ellátási lánc specialista
Azonosító: 4143 • Logisztikai iroda
- a Relex rendszer készletgazdálkodási és rendelési logikáinak karbantartása, optimalizálása (TQL alapú szabálykezelés) és tesztelése.
- forecasting, replenishment és allokációs folyamatok napi támogatása, hibák azonosítása, elemzése és megoldása.
- szezonalitás, promóciók és kampányok rendszerbeli tervezése, különböző forgatókönyvek felállítása és értékelése.
- felhasználók támogatása, oktatása, tréninganyagok készítése.
- projekt jellegű együttműködés az IT osztályunkkal, az anyacéggel és a nemzetközi Relex csapattal.
- kereskedelmi vagy gazdasági informatika vagy logisztikai mérnök vagy közgazdasági végzettséget (ellátási lánc menedzsment szakirány előnyt jelent)
- legalább 1-3 év releváns tapasztalatot ellátási lánc vagy logisztikai kontrolling területén
- SQL és script-kezelési ismereteket, mivel ezekkel biztosítjuk a business rule-ok finomhangolását és a folyamatfejlesztési célokat
- magabiztos EXCEL, esetleg Power BI tudást, valamint előny a Relex vagy más készlettervezési szoftverek ismerete
- erős középfokú angol nyelvtudást (szóban és írásban) a nemzetközi csapatokkal való együttműködéshez
- analitikus és folyamatorientált gondolkodást, önálló munkavégzést, precizitást és kiváló problémamegoldó készséget
- német nyelvtudás szóban és írásban
- projekt tapasztalat
- céges laptopot, mobiltelefont - korlátlan magánhasználatra is.
- rugalmasságot – A betanulásod után akár heti 3 nap home office lehetőséged lesz.
- felelősségteljes feladatkört, szakmai önállóságot – Munkád során a társosztályokkal együttműködsz, egyeztetsz, megvalósítasz, és munkáddal valódi értéket teremtesz a szervezet számára.
- jó hangulatú, közvetlen munkakörnyezetet.
- havonta nettó 7500 Ft értékű Multi-pay kifizetést, amit a Rossmann üzletekben tudsz levásárolni
- 10% dolgozói kedvezményt és azonnali Rossmann+ arany VIP tagságot
- a gondoskodásunkat és rugalmasságunkat – Bármilyen élethelyzetben számíthatsz a Rossmannra! (Szociális Alap, Szociális csomag, Számíthatsz Ránk! program, céges támogatás pl.: baba születése, hosszabb betegség, krízishelyzetek esetén)
- céges rendezvényeket, tréning és szakmai továbbképzési lehetőségeket.
- rendszeres céges ajándékokat - Jól felszerelt étkezőinkben finom kávét és gyümölcsöt.
Béren kívüli juttatásaink














Logisztikai iroda
Logisztikán a legfontosabb célunk a boltok áruellátottsága, illetve a webshopos vevői rendelések pontos, gyors és hatékony kiszolgálása. Hozzánk tartozik a készletek menedzselése, raktári és webshop aktivitás, továbbá a transzport – kiszállítás. Nagyon dinamikus, gyakran változó piaci környezetben kell, hogy megálljuk a helyünket. Büszkék vagyunk arra, hogy új folyamatokat, fejlesztéseket vezettünk be és strukturált folyamatfejlesztéssel törekszünk az elérhető legjobb minőségre, a megfelelő költségstruktúrával.
A logisztika az a láthatatlan erő, amely kiszolgálja vevőinket és üzleteinket, garantálva a zavartalan működést. Minden nap egy újabb kihívás, ahol az innováció, a rugalmasság és a hatékonyság a közös sikerünk kulcsa.
Szuchy CsabaLogisztikai vezető