Ügyfélszolgálat

Kedves Vásárlóink! Ügyfélszolgálatunk a mai napon telefonon nem elérhető. A leadott rendelések várható szállítási ideje 5-9 munkanap a rendelés leadásától számítva. Jelenleg a bolti átvétel nem elérhető. Köszönjük türelmét!

Rossmann

Munkavégzés helye: ÜllőTípusa: Határozatlan idejűNapi munkaidő: 8 óra

Ellátási lánc specialista

Azonosító: 4143 Logisztikai iroda

A Rossmann Magyarország üllői központjában minden nap azért dolgozunk, hogy még jobbak, sőt a legjobbak legyünk. Működésünk transzparens, gyors és könnyen érthető. Készletgazdálkodásunkat modern rendszerre és adatvezérelt folyamatokra építjük. Új készletgazdálkodási csapattagként a Relex rendszer logikai szabályainak (TQL) kezelésében és fejlesztésében számítunk rád. Ha szeretsz rendszerekben gondolkodni, adatokkal dolgozni és nem riadsz meg a kódsoroktól sem, nálunk a helyed!
Milyen feladatokra számíthatsz?
  • a Relex rendszer készletgazdálkodási és rendelési logikáinak karbantartása, optimalizálása (TQL alapú szabálykezelés) és tesztelése.
  • forecasting, replenishment és allokációs folyamatok napi támogatása, hibák azonosítása, elemzése és megoldása.
  • szezonalitás, promóciók és kampányok rendszerbeli tervezése, különböző forgatókönyvek felállítása és értékelése.
  • felhasználók támogatása, oktatása, tréninganyagok készítése.
  • projekt jellegű együttműködés az IT osztályunkkal, az anyacéggel és a nemzetközi Relex csapattal.
Mit várunk Tőled?
  • kereskedelmi vagy gazdasági informatika vagy logisztikai mérnök vagy közgazdasági végzettséget (ellátási lánc menedzsment szakirány előnyt jelent)
  • legalább 1-3 év releváns tapasztalatot ellátási lánc vagy logisztikai kontrolling területén
  • SQL és script-kezelési ismereteket, mivel ezekkel biztosítjuk a business rule-ok finomhangolását és a folyamatfejlesztési célokat
  • magabiztos EXCEL, esetleg Power BI tudást, valamint előny a Relex vagy más készlettervezési szoftverek ismerete
  • erős középfokú angol nyelvtudást (szóban és írásban) a nemzetközi csapatokkal való együttműködéshez
  • analitikus és folyamatorientált gondolkodást, önálló munkavégzést, precizitást és kiváló problémamegoldó készséget
Előnyt jelent:
  • német nyelvtudás szóban és írásban
  • projekt tapasztalat
Mit kínálunk Neked?
  • céges laptopot, mobiltelefont - korlátlan magánhasználatra is.
  • rugalmasságot – A betanulásod után akár heti 3 nap home office lehetőséged lesz.
  • felelősségteljes feladatkört, szakmai önállóságot – Munkád során a társosztályokkal együttműködsz, egyeztetsz, megvalósítasz, és munkáddal valódi értéket teremtesz a szervezet számára.
  • jó hangulatú, közvetlen munkakörnyezetet.
  • havonta nettó 7500 Ft értékű Multi-pay kifizetést, amit a Rossmann üzletekben tudsz levásárolni
  • 10% dolgozói kedvezményt és azonnali Rossmann+ arany VIP tagságot
  • a gondoskodásunkat és rugalmasságunkat – Bármilyen élethelyzetben számíthatsz a Rossmannra! (Szociális Alap, Szociális csomag, Számíthatsz Ránk! program, céges támogatás pl.: baba születése, hosszabb betegség, krízishelyzetek esetén)
  • céges rendezvényeket, tréning és szakmai továbbképzési lehetőségeket.
  • rendszeres céges ajándékokat - Jól felszerelt étkezőinkben finom kávét és gyümölcsöt.

Béren kívüli juttatásaink

Szociális háló
Multi-pay kifizetés: nettó 7500 Ft/hó
Dolgozói kedvezmény: 10%
Ajándék a jubilálóknak
Plusz szabadság a jubilálóknak
Azonnali Rossmann+ Arany VIP tagság
Kávé
Irodai masszázs
Gyümölcs
Vállalati dolgozói csomag
Szakmai továbbképzések/nyelvtanulás
Egészségbiztosítási csomag
Év végi bónusz
Számíthatsz Ránk! Program

Logisztikai iroda

Logisztikán a legfontosabb célunk a boltok áruellátottsága, illetve a webshopos vevői rendelések pontos, gyors és hatékony kiszolgálása. Hozzánk tartozik a készletek menedzselése, raktári és webshop aktivitás, továbbá a transzport – kiszállítás. Nagyon dinamikus, gyakran változó piaci környezetben kell, hogy megálljuk a helyünket. Büszkék vagyunk arra, hogy új folyamatokat, fejlesztéseket vezettünk be és strukturált folyamatfejlesztéssel törekszünk az elérhető legjobb minőségre, a megfelelő költségstruktúrával.

A logisztika az a láthatatlan erő, amely kiszolgálja vevőinket és üzleteinket, garantálva a zavartalan működést. Minden nap egy újabb kihívás, ahol az innováció, a rugalmasság és a hatékonyság a közös sikerünk kulcsa.

Szuchy Csaba

Logisztikai vezető

Szuchy Csaba
Még több állásajánlat
A webshop újra működik
A technikai problémát elhárítottuk, újra tudunk rendeléseket fogadni.