logo
Belépés
2021. január 28.

Harmónia, otthonosság és népszerű influenszerek a Rossmann új kampányában

Az őszi-téli szezon Rossmann+ ajánlatait támogatja a Rossmann drogérialánc október 5-től az év végéig futó kampánya.

A Rossmann+ kártyával jelentős kedvezménnyel megvásárolható, limitált kiadású termékekkel a hűvösebb hónapokban és az ünnepek idején is az otthonok harmóniájához szeretne hozzájárulni az üzletlánc – kínálatában beauty könyv, puha takarók, finom tea- és kellemes illatgyertya-válogatások járulnak hozzá a meghitt, otthonos hangulathoz. 

A csaknem 3 hónapos kampány főszereplői ezúttal is a Rossmann közkedvelt influenszerei, azaz Lilu, Stahl Judit és Viszkok Fruzsi, akik természetesen a márka legfontosabb célcsoportjait is reprezentálják. A kedvezményesen megvásárolható termékek használat közben is megjelennek, hangsúlyos szerepet kapnak a látványos, folyamatosan hátráló kameramozgást alkalmazó TV-szpotban. A filmben szereplő lakásbelsők közötti váltást nem hagyományos vágási technikával kerültek megoldásra, mert a cél egy koherensebb kapcsolat kialakítsa volt a szpot helyszínei és helyzetei között. Stoptrükkös, testblendés megoldások biztosították a film lineáris mozgását, melynek köszönhetően egy hosszú snittnek tűnik az egész film.

A kampányt a sikeres nyári kooperációt követően ismét a Kiosk.advertising jegyzi, a megbízás sorsa ezúttal is meghívásos tenderen dőlt el. A CineSuper produkciójában készült TVC-t Mendrei Miki rendezte.

 

Megbízó – Rossmann

Marketing Director: Varga Anita Ágnes

Marketing Project Manager: Nagy Dóra

 

Ügynökség – Kiosk

Account Director: Svihran Claudia

Account Manager: Hegedűs Hedvig

Stratégiai vezető: Mátyus Viktor

Kreatívigazgató: Endrődi Zoltán

Szövegíró: Boncsér Orsolya

 

Filmprodukció – CineSuper

Producer: Mártonffy Zoltán

Rendező: Mendrei Miklós

Operatőr: Rácz Dániel

Látványtervező: Takács Eszter

Utómunka + VFX Supervisor: Deimanik Balázs

Vágó: Nemes Oresztész

Colorist: Stalter Anna