„A nulláról kellett újragondolni a folyamatokat”
A Rossmann több mint 200 drogériát üzemeltet Magyarországon. Azoknál a kereskedőknél, akik ilyen méretű fizikai bolthálózattal rendelkeznek, a webshop alapértelmezésben mintegy plusz szolgáltatásként jelenik meg.
Varga Anita Ágnes szerint az elmúlt években komoly felfutás volt meg figyelhető ezen a területen, de a pandémia egyértelműen triggerelte a változásokat. Több mint egy évvel ezelőtt, amikor a járvány elkezdődött, szinte minden kereskedő azzal szembesült, hogy egy bizonyos méretű vevőkörre felépített struktúra és vevőszolgálat állt szemben egy „őrült nagy cunamival”. „Iszonyatos tempóban kellett olyan változásokat eszközölni, amik valószínűleg csak évek alatt mentek volna végbe.
A teljes cikk elérhető itt:
Kreatív Online - „A nulláról kellett újragondolni a folyamatokat” (kreativ.hu)