Alkalmazástámogató
Azonosító: 3639 • Informatika
- A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása
- Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása
- A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támogatása, fejlesztési folyamataiban való aktív részvétel
- Üzleti területekkel, a beszállítókkal, fejlesztőkkel történő kapcsolattartás és együttműködés
- Az alkalmazásokhoz tartozó üzleti folyamatok feltérképezése, dokumentálása
- Dokumentációk, felhasználói útmutatók és képzési anyagok kidolgozása, karbantartása, valamint oktatások, tréningek megtartása
- Üzleti alkalmazások tesztelése automata vagy fél-automata módon
- Az alkalmazásokhoz kapcsolódó feladatok Ticketing rendszerben történő kezelése
- ERP (vagy egyéb komplex) rendszerek támogatásában szerzett tapasztalatot
- Ticketing rendszerek (pl.: TopDesk, Jira, Confluence, TFS) használatának ismeretét
- SQL lekérdező nyelv aktív ismeretét
- Aktív angol nyelvtudást szóban és írásban
- Felsőfokú szakirányú végzettséget
- Jó kommunikációs és probléma megoldó készséget
- EDI, API és web technológiák ismerete
- Automata tesztelésben (pl.: Selenium, Robot Framework) szerzett tapasztalat
- Apache Kafka és vagy RabbitMQ tapasztalat
- Logisztikai szoftverek ismerete és / vagy tapasztalat logisztikai területen
- Tapasztalat kereskedelmi informatikai területen
- IT fejlesztési projektekben való korábbi részvétel
- Céges autót, laptopot, mobiltelefont -korlátlan magánhívásra is-
- Rugalmasságot – A betanulásod után akár heti 3 nap home office lehetőséged lesz.
- Felelősségteljes feladatkört, szakmai önállóságot – Munkád során a társosztályokkal együttműködsz, egyeztetsz, megvalósítasz, és munkáddal valódi értéket teremtesz a szervezet számára.
- Kultúrált, fiatalos munkakörnyezetet
- A figyelmünket és nyitottságunkat – Mi Rád vagyunk kíváncsiak!
- A gondoskodásunkat – Bármilyen élethelyzetben számíthatsz a Rossmannra! (baba születése, hosszabb betegség, krízishelyzetek stb.)
- 10% dolgozói kedvezményt a Rossmann üzletekben
- Azonnali Rossmann+ arany VIP tagságot
- Céges rendezvényeket, tréning és szakmai továbbképzési lehetőségeket
- Rendszeres céges ajándékokat - Jól felszerelt étkezőinkben finom kávét és gyümölcsöt
Béren kívüli juttatásaink
Informatika
Azért jó nálunk IT területen dolgozni, mert a cég biztosít minden olyan eszközt, oktatást és lehetőséget, amik a kollégákat szakmailag előre tudja vinni. Mindig vannak kihívások és izgalmas feladatok. A munkánkban szeretjük még azt is, hogy napi szinten együttműködünk a társosztályokkal és ha kell segítséget tudunk nyújtani nekik. Munkatársaink számára a munka végezéshez a legmodernebb eszközök állnak rendelkezésre. Annak ellenére, hogy sok párhuzamosan futó projektben dolgozunk mindent határidőre figyelünk.
Megoldásokat és adatokat szállítunk, amelyek közvetlenül hozzájárulnak az üzleti érték növeléséhez különböző technológiai platformokon keresztül.
Czeglédi MiklósStratégiai IT és adat vezető