Ugrás a fő tartalomra

Kedves Vásárlóink! Technikai problémák miatt egyes Rossmann+ funkciók nem elérhetőek (kuponközpontos kedvezmények, költési egyenleg) és jelenleg nem lehet rendeléseket leadni. Megértésüket köszönjük!

Expressz átvétellel akár 90 perc múlva kézhez kaphatod rendelésed az üzletben
25 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes
Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

Fizetési módok, pl. Edenrend, EP kártya
Szép kártyát elfogadnak?
Szép kártyát nem fogadunk el.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
EP számla utólag kérhető/módosítható?
Nem, utólagos számlamódosítás nem lehetséges. Mindig a fizetés előtt jelezd a számlaigényed a kasszás kollégának.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Mely termékek számolhatók el EP kártyával?
Az aktuálisan elszámolható termékek listáját a shop.rossmann.hu/egeszsegpenztar oldalunkon keresztül bármikor letöltheted. Online és üzleteinkben is jelezzük az érintett termékeknél, ha elszámolható. Boltokban a termék árcímkéjénél szerepel az EP jelzés.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Érvényesíthetők-e a kedvezmények EP számla esetén?
Igen, Rossmann+ kártya kedvezményeid használhatod Egészségpénztári kártyás fizetés, illetve Egészségpénztári számlaigény esetén is.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Cserélhető vagy visszavihető a termék ha EP kártyával fizettem?
Csak minőségi kifogás esetén tudjuk vissza venni a terméket, de az árát az üzletben nem tudjuk visszaadni. A pénzvisszatérítési igényt pénzügyi osztályunk intézi az Egészségpénztárral.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Edenred utalványt elfogadják az üzletben?
Edenred, illetve új nevén Rewin kártya ajándék zsebét, továbbá a papír alapú Edenred/Rewin ajándék utalványt tudjuk elfogadni üzleteinkben, személyes vásárlás során.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.