Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint
Termékeinkkel kapcsolatos kérdések
Készlet
Hogyan tudom meg, hogy a keresett termék melyik üzletben elérhető?
Weboldalunkon és az applikációban ellenőrizhető az üzleteink aktuális készlete, a "Melyik üzletben elérhető" opcióra kattintva. Chatbotunkon keresztül készleteellenőrző funkció is elérhető.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
A kívánt termékből hány darabot vásárolhatok maximum?
ÁSZF-ben és az üzletekben kihelyezett tájékoztatón feltüntetjük a termékekből vásárolható mennyiséget.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Mit tegyek ha nincs az üzletben készleten a kaparj és nyerj termék?
Egyeztess az üzletvezetővel a készlet elérhetőségéről, vagy rendeld meg online.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Összetétel
Hol találom meg a termék biztonsági adatlapját?
Weboldalunkon a termékleírás alatt található a letölthető biztonsági adatlap.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Kedvezmények
Mettől meddig tartanak az akciók?
Aktuális akciós újságaink online bármikor elérhetők: a shop.rossmann.hu/magazin oldalon.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Online vásárláskor nem kaptam meg a hirdetett ajándék terméket.
Az akcióban szereplő ajándék terméket is a kosárba szükséges helyezni online rendelés esetén.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Hogyan kaphatok egyedi kedvezményeket?
Egyedi kedvezményt azoknak küldünk, akik feliratkoztak hírlevelünkre és elfogadták, hogy egyedi termékajánlatokat küldhetünk nekik. Ezt regisztrációd során, vagy később a profilodban, az értesítések fül alatt tudod bejelölni. Az ajánlatokról hírlevélben küldünk értesítést.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Mikor lesz újra akcióban a keresett termék?
Az érintett terméknél a "Szólj, ha ismét elérhető" opcióra kattintva lehetőséged van készlet értesítést kérni e-mail címed megadásával. Amint újra elérhető a termék, e-mail útján jelezzük feléd.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Nem találtál megfelelő választ?
Írd meg nekünk kérdésed!
Vagy
Hívj minket!
Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon. Keress minket a +36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:
Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.
A webshop újra működik
A technikai problémát elhárítottuk, újra tudunk rendeléseket fogadni.