Ugrás a fő tartalomra

Kedves Vásárlóink! Technikai problémák miatt egyes Rossmann+ funkciók nem elérhetőek (kuponközpontos kedvezmények, költési egyenleg) és jelenleg nem lehet rendeléseket leadni. Megértésüket köszönjük!

Expressz átvétellel akár 90 perc múlva kézhez kaphatod rendelésed az üzletben
25 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes
Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Termékeinkkel kapcsolatos kérdések

Készlet
Hogyan tudom meg, hogy a keresett termék melyik üzletben elérhető?
Weboldalunkon és az applikációban ellenőrizhető az üzleteink aktuális készlete, a "Melyik üzletben elérhető" opcióra kattintva. Chatbotunkon keresztül készleteellenőrző funkció is elérhető.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (1)
A kívánt termékből hány darabot vásárolhatok maximum?
ÁSZF-ben és az üzletekben kihelyezett tájékoztatón feltüntetjük a termékekből vásárolható mennyiséget.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Mit tegyek ha nincs az üzletben készleten a kaparj és nyerj termék?
Egyeztess az üzletvezetővel a készlet elérhetőségéről, vagy rendeld meg online.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Összetétel
Hol találom meg a termék biztonsági adatlapját?
Weboldalunkon a termékleírás alatt található a letölthető biztonsági adatlap.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Kedvezmények
Mettől meddig tartanak az akciók?
Aktuális akciós újságaink online bármikor elérhetők: a shop.rossmann.hu/magazin oldalon.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Online vásárláskor nem kaptam meg a hirdetett ajándék terméket.
Az akcióban szereplő ajándék terméket is a kosárba szükséges helyezni online rendelés esetén.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Hogyan kaphatok egyedi kedvezményeket?
Egyedi kedvezményt azoknak küldünk, akik feliratkoztak hírlevelünkre és elfogadták, hogy egyedi termékajánlatokat küldhetünk nekik. Ezt regisztrációd során, vagy később a profilodban, az értesítések fül alatt tudod bejelölni. Az ajánlatokról hírlevélben küldünk értesítést.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Mikor lesz újra akcióban a keresett termék?
Az érintett terméknél a "Szólj, ha ismét elérhető" opcióra kattintva lehetőséged van készlet értesítést kérni e-mail címed megadásával. Amint újra elérhető a termék, e-mail útján jelezzük feléd.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.