Ugrás a fő tartalomra

Információ

A GLAMOUR-napok az ÁSZF szerint kiemelt időszaknak minősül, amely időszak alatt a megrendelések kiszállítása több időt vehet igénybe. A 2025.07.07-13. között leadott megrendelések kiszállítása előzetes becsléseink szerint 3-7 munkanapot vehet igénybe a megrendelések leadásától számítva. Kérjük vegyék figyelembe, hogy a megjelölt szállítási időtartam csak egy előzetes becslésen alapul, amely a megrendelések száma alapján csekély mértékben, de módosulhat. Jelenleg a bolti átvétel nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Termékeinkkel kapcsolatos kérdések

Készlet
Hogyan tudom meg, hogy a keresett termék melyik üzletben elérhető?
Weboldalunkon és az applikációban ellenőrizhető az üzleteink aktuális készlete, a "Melyik üzletben elérhető" opcióra kattintva. Chatbotunkon keresztül készleteellenőrző funkció is elérhető.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
A kívánt termékből hány darabot vásárolhatok maximum?
ÁSZF-ben és az üzletekben kihelyezett tájékoztatón feltüntetjük a termékekből vásárolható mennyiséget.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Mit tegyek ha nincs az üzletben készleten a kaparj és nyerj termék?
Egyeztess az üzletvezetővel a készlet elérhetőségéről, vagy rendeld meg online.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Összetétel
Hol találom meg a termék biztonsági adatlapját?
Weboldalunkon a termékleírás alatt található a letölthető biztonsági adatlap.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Kedvezmények
Mettől meddig tartanak az akciók?
Aktuális akciós újságaink online bármikor elérhetők: a shop.rossmann.hu/magazin oldalon.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Online vásárláskor nem kaptam meg a hirdetett ajándék terméket.
Az akcióban szereplő ajándék terméket is a kosárba szükséges helyezni online rendelés esetén.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Hogyan kaphatok egyedi kedvezményeket?
Egyedi kedvezményt azoknak küldünk, akik feliratkoztak hírlevelünkre és elfogadták, hogy egyedi termékajánlatokat küldhetünk nekik. Ezt regisztrációd során, vagy később a profilodban, az értesítések fül alatt tudod bejelölni. Az ajánlatokról hírlevélben küldünk értesítést.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Mikor lesz újra akcióban a keresett termék?
Az érintett terméknél a "Szólj, ha ismét elérhető" opcióra kattintva lehetőséged van készlet értesítést kérni e-mail címed megadásával. Amint újra elérhető a termék, e-mail útján jelezzük feléd.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.