Ugrás a fő tartalomra

Információ

A GLAMOUR-napok az ÁSZF szerint kiemelt időszaknak minősül, amely időszak alatt a megrendelések kiszállítása több időt vehet igénybe. A 2025.07.07-13. között leadott megrendelések kiszállítása előzetes becsléseink szerint 3-7 munkanapot vehet igénybe a megrendelések leadásától számítva. Kérjük vegyék figyelembe, hogy a megjelölt szállítási időtartam csak egy előzetes becslésen alapul, amely a megrendelések száma alapján csekély mértékben, de módosulhat. Jelenleg a bolti átvétel nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdések

Ajándékkártya
Ajándékkártyát lehet újra tölteni?
Az ajándékkártyák újra töltésére nincs lehetőség.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Rendelésnél lehet ajándékkártyával fizetni?
Az ajándékkártyát felhasználhatod online és bolti vásárlásnál egyaránt. Online vásárlásnál, a kártyakódod és a hozzá tartozó CVC kód megadása után meghatározhatod, hogy mekkora összeget szeretnél felhasználni. Bolti vásárlás esetén a kártyán szereplő QR kódot kell felmutatnod a pénztárnál vagy az önkiszolgáló automatánál.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (2)
Hogyan vásárolhatok ajándékkártyát?
Bármelyik üzletünkben személyesen, illetve online a https://www.rossmann.hu/szolgaltatasok/rossmann-ajandekkartya weboldalon keresztül is igényelhetsz ajándékkártyát.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Mi a teendő, ha lejárt?
Nincs lehetőség hosszabbításra.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Mekkora összeggel lehet feltölteni?
1 000 Ft - 100 000 Ft közötti összeggel kérheted a feltöltést.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (1)
A feltöltésről kérhetek számlát utólag?
Sajnos nem lehetséges.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Hol tudom megnézni az ajándékkártya egyenlegem és a felhasználási idejét?
A https://www.rossmann.hu/szolgaltatasok/rossmann-ajandekkartya weboldalon keresztül.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Cewe Fotó
Melyik üzletben elérhető?
Minden üzletünkben van Cewe automata.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Igazolványképet tudok készíteni?
Egy adott oldalra több igazolvány méretű képet lehet beilleszteni, azt egy lapként (képként) nyomtatja ki a CEWE Fotóterminál. Ezután kitudod vágni igény szerint a képet.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Mikor vehetem át a rendelésem?
A kiszállítás után értesítünk emailben, de érdeklődhetsz a Cewe ügyfélszolgálatánál is a 06-1-451 1088 számon.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Használhatok-e R+ kedvezményt?
Igen, azonnali fotónyomtatás és akár online fotórendelés esetén is, amennyiben üzletünkbe kéred utánvéttel a kiszállítást.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Működik-e a boltban az azonnali nyomtatás?
Igen.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.