Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint
Szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdések
Ajándékkártya
Ajándékkártyát lehet újra tölteni?
Az ajándékkártyák újra töltésére nincs lehetőség.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Rendelésnél lehet ajándékkártyával fizetni?
Az ajándékkártyát felhasználhatod online és bolti vásárlásnál egyaránt. Online vásárlásnál, a kártyakódod és a hozzá tartozó CVC kód megadása után meghatározhatod, hogy mekkora összeget szeretnél felhasználni. Bolti vásárlás esetén a kártyán szereplő QR kódot kell felmutatnod a pénztárnál vagy az önkiszolgáló automatánál.
Egy adott oldalra több igazolvány méretű képet lehet beilleszteni, azt egy lapként (képként) nyomtatja ki a CEWE Fotóterminál. Ezután kitudod vágni igény szerint a képet.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Mikor vehetem át a rendelésem?
A kiszállítás után értesítünk emailben, de érdeklődhetsz a Cewe ügyfélszolgálatánál is a 06-1-451 1088 számon.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Használhatok-e R+ kedvezményt?
Igen, azonnali fotónyomtatás és akár online fotórendelés esetén is, amennyiben üzletünkbe kéred utánvéttel a kiszállítást.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Működik-e a boltban az azonnali nyomtatás?
Igen.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Nem találtál megfelelő választ?
Írd meg nekünk kérdésed!
Vagy
Hívj minket!
Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon. Keress minket a +36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:
Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.
A webshop újra működik
A technikai problémát elhárítottuk, újra tudunk rendeléseket fogadni.