Ugrás a fő tartalomra

Információ

A GLAMOUR-napok az ÁSZF szerint kiemelt időszaknak minősül, amely időszak alatt a megrendelések kiszállítása több időt vehet igénybe. A 2025.07.07-13. között leadott megrendelések kiszállítása előzetes becsléseink szerint 3-7 munkanapot vehet igénybe a megrendelések leadásától számítva. Kérjük vegyék figyelembe, hogy a megjelölt szállítási időtartam csak egy előzetes becslésen alapul, amely a megrendelések száma alapján csekély mértékben, de módosulhat. Jelenleg a bolti átvétel nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Rossmanó babaprogrammal kapcsolatos kérdések

Regisztráció
Hol tudok regisztrálni a Rossmanó programba?
Lépj be Rossmann+ fiókodba (ha még nincs, regisztrálj) és a Rossmann+ tagságom menüpontban add meg a kisbabád adatait.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Eddig kaptam Rossmanós kedvezményeket, de legutóbbi vásárlásnál nem érvényesült.
Kérlek ellenőrizd a baba adatokat! Ha a baba elmúlt 3 éves automatikusan törlődik a programból.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Hány éves korig jár a Rossmanó kedvezmény?
A baba 3 éves koráig.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Megmarad a Rossmanó kedvezmény, ha két gyermekem közül az első betölti a 3 éves kort?
Ha regisztrálva van a programba a három évnél fiatalabb baba, érvényes marad a kedvezmény.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Kedvezmények
A Rossmanó milyen kedvezményekkel vonható össze?
A Rossmanó kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Tápszerekre miért nem vont a kassza kedvezményt?
Mert a 2006/141 EK IRÁNYELV ÉS 20/2008. (V.14.) EÜM értelmében az anyatejhelyettesítő termékekre nem lehet kedvezményt adni. A termékek listáját itt találod.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Miért nem érvényesült a Rossmanó kedvezmény?
Ellenőrizd, hogy aktív-e a kártyádon a Rossmanó program, illetve, hogy milyen más kedvezmény érvényesült!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.