Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint
Rossmanó babaprogrammal kapcsolatos kérdések
Regisztráció
Hol tudok regisztrálni a Rossmanó programba?
Lépj be Rossmann+ fiókodba (ha még nincs, regisztrálj) és a Rossmann+ tagságom menüpontban add meg a kisbabád adatait.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (3)
Nem
Eddig kaptam Rossmanós kedvezményeket, de legutóbbi vásárlásnál nem érvényesült.
Kérlek ellenőrizd a baba adatokat! Ha a baba elmúlt 3 éves automatikusan törlődik a programból.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Hány éves korig jár a Rossmanó kedvezmény?
A baba 3 éves koráig.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Megmarad a Rossmanó kedvezmény, ha két gyermekem közül az első betölti a 3 éves kort?
Ha regisztrálva van a programba a három évnél fiatalabb baba, érvényes marad a kedvezmény.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Kedvezmények
A Rossmanó milyen kedvezményekkel vonható össze?
A Rossmanó kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Tápszerekre miért nem vont a kassza kedvezményt?
Mert a 2006/141 EK IRÁNYELV ÉS 20/2008. (V.14.) EÜM értelmében az anyatejhelyettesítő termékekre nem lehet kedvezményt adni. A termékek listáját itt találod.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Miért nem érvényesült a Rossmanó kedvezmény?
Ellenőrizd, hogy aktív-e a kártyádon a Rossmanó program, illetve, hogy milyen más kedvezmény érvényesült!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Nem találtál megfelelő választ?
Írd meg nekünk kérdésed!
Vagy
Hívj minket!
Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon. Keress minket a +36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:
Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.
A webshop újra működik
A technikai problémát elhárítottuk, újra tudunk rendeléseket fogadni.