Ugrás a fő tartalomra

Kedves Vásárlóink! Technikai problémák miatt egyes Rossmann+ funkciók nem elérhetőek (kuponközpontos kedvezmények, költési egyenleg) és jelenleg nem lehet rendeléseket leadni. Megértésüket köszönjük!

Expressz átvétellel akár 90 perc múlva kézhez kaphatod rendelésed az üzletben
25 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes
Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Rossmann + kérdések

Regisztráció
Hol tudok regisztrálni?
Regisztrálni két módon tudsz: A Rossmann mobil applikációban könnyedén, 1 perc alatt elvégezheted regisztrációdat. Töltsd le a Rossmann mobilappot, menj a "Regisztrálok" gombra, töltsd ki a regisztrációs felületet és jelöld be, hogy szeretnél Rossmann+ tag lenni. A regisztrációd teljesülése után e-mailben küldünk egy visszaigazoló e-mailt egy linkkel, amin keresztül tudod regisztrációdat megerősíteni. Rossmann+ programba történő regisztrációdat online is elvégezheted a shop.rossmann.hu/rossmann-plusz oldalon. Fontos azonban, hogy virtuális kedvezmény kártyádat csak mobilappon keresztül tudod majd használni az üzletekben, így mindenképpen érdemes azt is letölteni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (3)
Nem (1)
Miért nem egyezik a kártyaszámom a fiókban lévővel?
A kártyát valószínűleg másik e-mail címmel regisztráltad korábban.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (4)
Nem (4)
Email címet hogyan tudok változtatni?
Az online fiókodban a személyes adataimnál van lehetőség módosítani, ha azzal az email címmel nincs másik fiók regisztrálva.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (3)
Nem (3)
Nem tudok belépni a fiókomba, mert már nem él az email cím / vagy hibás az email cím.
Kérlek, jelezd a problémát az ügyfélszolgálatnak.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem (1)
Virtuális kártyámat plasztik formában is elkérhetem?
Virtuális kártyának nincs plasztik formátuma. Vagy applikáción keresztül vagy online rendelésnél tudod használni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem (1)
Elveszett kártya
Elveszett a kártyám, hogy tudok másikat igényelni?
A fiókodban a Profilom, Rossmann+ fül alatt van lehetőséged új virtuális kártya igénylésére. Új virtuális kártya igénylés esetén régi, elveszített plasztik kártyádat letiltjuk és minden kedvezményed azonnal átvezetésre kerül az új virtuális kártyádra.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (9)
Nem (2)
Megmaradnak a kedvezményeim, a vásárlásaim ha pótolják a kártyám?
2024. január 1-től plasztik kártyára történő cserére nincs lehetőség. A fiókodba belépve virtuális kártyára tudod cserélni elveszett plasztikkártyádat. Ebben az esetben kedvezményeid, költéseid változatlanok maradnak.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (3)
Nem
Elvesztettem a kártyám, de a fiókomban látom, hogy más elhasználta a kedvezményeim. Visszakaphatom az elhasznált kedvezményeket?
Nem, sajnos erre nincs lehetőség.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (3)
Nem
Kedvezmények, kampányok
Miért nem vonta le a VIP kedvezményt a boltban?
Kérlek, mindig fizetés előtt jelezd kasszás kollégáink felé, amennyiben kupont is szeretnél érvényesíteni. Amennyiben így is eltérést tapasztalsz, még a boltban tudod jelezni a problémát kollégáinknak.

2025. január 1-jétől VIP Joker kuponok automatikusan levonódnak a végösszegből.

Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (1)
Online és boltban megegyeznek a kedvezmények?
Igen, a legtöbb esetben. Azonban előfordulhat eltérés, például csak online vagy boltban meghirdetett akció esetében.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
A Kuponközpontos kuponok aktiválása csak app-on keresztül lehetséges?
Igen, kizárólag appon keresztül lehetséges.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (3)
Nem (1)
Honnan tudom milyen kedvezményeim vannak?
Lépj be online fiókodba mobil applikáción vagy weboldalon keresztül, és a Rossmann+ tagságom, illetve a Kuponközpont menüpontban tájékozódhatsz.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (3)
Nem
Miért nem tudom érvényesíteni online a 10%-os kuponom?
Mert a 10% kupon online nem érvényesíthető, kivéve Arany VIP tagjaink részére negyedévente 1 db. A rendelés leadása előtt, Applikáción keresztül, a Kuponközpont menüpontban szükséges aktiválnod a rendelkezésre álló kupont, ahhoz, hogy a rendelésnél érvényesüljön.

A végösszegi kuponok (10%-os és 15%-os végösszegi kupon) a 2025.05.19-én hatályba lépő a drogériai termékek árának csökkentése érdekében szükséges intézkedésekről szóló 93/2025. (V.8.) Korm. rendelet 1.sz. mellékletében felsorolt termékkategóriákba tartozó termékekre nem érvényesíthető. (Bővebben: https://shop.rossmann.hu/arres-csokkentesben-erintett-termekkategoriak)

Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Miért nem érvényesítik a 10%-os kuponom automatikusan, amikor átadom a kártyám?
A kártya átadása után, jelezd a kasszásnak, hogy VIP kupont is szeretnél beváltani. A VIP kuponok levonása nem automatikusan történik.
A végösszegi kuponok (10%-os és 15%-os végösszegi kupon) a 2025.05.19-én hatályba lépő a drogériai termékek árának csökkentése érdekében szükséges intézkedésekről szóló 93/2025. (V.8.) Korm. rendelet 1.sz. mellékletében felsorolt termékkategóriákba tartozó termékekre nem érvényesíthető. (Bővebben: https://shop.rossmann.hu/arres-csokkentesben-erintett-termekkategoriak)

Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Hány darab 10%-os kupont kaphatok a kártyámra?
Ahhoz, hogy 10% végösszegi kedvezménykupont kaphass VIP taggá kell válnod. Minél magasabb VIP tagságot érsz el, annál több 10%-os kupont írunk jóvá Rossmann+ kártyádon.
• Bornz VIP tagsághoz: 2 db 10%-os végösszegi kedvezménykupont,
• Ezüst VIP tagsághoz: 3 db 10%-os végösszegi kedvezménykupont,
• Arany VIP tagsághoz: 4 db 10%-os végösszegi kedvezménykupont kapsz, amiből 1 db online is felhasználható.

Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
A Joker és a végösszegi kedvezmény összevonható?
A VIP Joker kuponok a 10%-os és a 15%-os végösszegi kedvezménnyel összevonhatók.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Miért jó nekem, ha minden vásárláskor használom a kártyám, akkor is ha nem szeretnék kupont beválltani?
Azért, hogy a költési egyenleged növeld és magasabb VIP szintet érj el amelyhez további 10%-os végösszegi kedvezménykupont kapsz és Rossmann exkluzív termékeinket még kedvezményesebb áron vásárolhasd meg.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Törlési kérelem
Hogyan tudom törölni a fiókomat?
Lépj be online fiókodba és a személyes adataimnál, a módosítom szóra kattintva a lap alján törölhető a fiók. A fiókodat ezáltal véglegesen törlöd, regisztrált Rossmann+ kártyádat is elveszíted, visszaállításra nincs lehetőségünk.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Töröltem a regisztrációm, mégis kapok hírlevelet.
Valószínűleg egy másik fiókot is létrehoztál egy másik email címmel. Kérlek, jelezd a problémát ügyfélszolgálatunk részére!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.