Ugrás a fő tartalomra

Információ

A GLAMOUR-napok az ÁSZF szerint kiemelt időszaknak minősül, amely időszak alatt a megrendelések kiszállítása több időt vehet igénybe. A 2025.07.07-13. között leadott megrendelések kiszállítása előzetes becsléseink szerint 3-7 munkanapot vehet igénybe a megrendelések leadásától számítva. Kérjük vegyék figyelembe, hogy a megjelölt szállítási időtartam csak egy előzetes becslésen alapul, amely a megrendelések száma alapján csekély mértékben, de módosulhat. Jelenleg a bolti átvétel nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Rossmann + kérdések

Regisztráció
Hol tudok regisztrálni?
Regisztrálni két módon tudsz: A Rossmann mobil applikációban könnyedén, 1 perc alatt elvégezheted regisztrációdat. Töltsd le a Rossmann mobilappot, menj a "Regisztrálok" gombra, töltsd ki a regisztrációs felületet és jelöld be, hogy szeretnél Rossmann+ tag lenni. A regisztrációd teljesülése után e-mailben küldünk egy visszaigazoló e-mailt egy linkkel, amin keresztül tudod regisztrációdat megerősíteni. Rossmann+ programba történő regisztrációdat online is elvégezheted a shop.rossmann.hu/rossmann-plusz oldalon. Fontos azonban, hogy virtuális kedvezmény kártyádat csak mobilappon keresztül tudod majd használni az üzletekben, így mindenképpen érdemes azt is letölteni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Miért nem egyezik a kártyaszámom a fiókban lévővel?
A kártyát valószínűleg másik e-mail címmel regisztráltad korábban.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (3)
Email címet hogyan tudok változtatni?
Az online fiókodban a személyes adataimnál van lehetőség módosítani, ha azzal az email címmel nincs másik fiók regisztrálva.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem (2)
Nem tudok belépni a fiókomba, mert már nem él az email cím / vagy hibás az email cím.
Kérlek, jelezd a problémát az ügyfélszolgálatnak.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (1)
Virtuális kártyámat plasztik formában is elkérhetem?
Virtuális kártyának nincs plasztik formátuma. Vagy applikáción keresztül vagy online rendelésnél tudod használni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Elveszett kártya
Elveszett a kártyám, hogy tudok másikat igényelni?
A fiókodban a Profilom, Rossmann+ fül alatt van lehetőséged új virtuális kártya igénylésére. Új virtuális kártya igénylés esetén régi, elveszített plasztik kártyádat letiltjuk és minden kedvezményed azonnal átvezetésre kerül az új virtuális kártyádra.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (6)
Nem
Megmaradnak a kedvezményeim, a vásárlásaim ha pótolják a kártyám?
2024. január 1-től plasztik kártyára történő cserére nincs lehetőség. A fiókodba belépve virtuális kártyára tudod cserélni elveszett plasztikkártyádat. Ebben az esetben kedvezményeid, költéseid változatlanok maradnak.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Elvesztettem a kártyám, de a fiókomban látom, hogy más elhasználta a kedvezményeim. Visszakaphatom az elhasznált kedvezményeket?
Nem, sajnos erre nincs lehetőség.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Kedvezmények, kampányok
Miért nem vonta le a VIP kedvezményt a boltban?
Kérlek, mindig fizetés előtt jelezd kasszás kollégáink felé, amennyiben kupont is szeretnél érvényesíteni. Amennyiben így is eltérést tapasztalsz, még a boltban tudod jelezni a problémát kollégáinknak.

2025. január 1-jétől VIP Joker kuponok automatikusan levonódnak a végösszegből.

Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Online és boltban megegyeznek a kedvezmények?
Igen, a legtöbb esetben. Azonban előfordulhat eltérés, például csak online vagy boltban meghirdetett akció esetében.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
A Kuponközpontos kuponok aktiválása csak app-on keresztül lehetséges?
Igen, kizárólag appon keresztül lehetséges.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem (1)
Honnan tudom milyen kedvezményeim vannak?
Lépj be online fiókodba mobil applikáción vagy weboldalon keresztül, és a Rossmann+ tagságom, illetve a Kuponközpont menüpontban tájékozódhatsz.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Miért nem tudom érvényesíteni online a 10%-os kuponom?
Mert a 10% kupon online nem érvényesíthető, kivéve Arany VIP tagjaink részére negyedévente 1 db. A rendelés leadása előtt, Applikáción keresztül, a Kuponközpont menüpontban szükséges aktiválnod a rendelkezésre álló kupont, ahhoz, hogy a rendelésnél érvényesüljön.

A végösszegi kuponok (10%-os és 15%-os végösszegi kupon) a 2025.05.19-én hatályba lépő a drogériai termékek árának csökkentése érdekében szükséges intézkedésekről szóló 93/2025. (V.8.) Korm. rendelet 1.sz. mellékletében felsorolt termékkategóriákba tartozó termékekre nem érvényesíthető. (Bővebben: https://shop.rossmann.hu/arres-csokkentesben-erintett-termekkategoriak)

Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Miért nem érvényesítik a 10%-os kuponom automatikusan, amikor átadom a kártyám?
A kártya átadása után, jelezd a kasszásnak, hogy VIP kupont is szeretnél beváltani. A VIP kuponok levonása nem automatikusan történik.
A végösszegi kuponok (10%-os és 15%-os végösszegi kupon) a 2025.05.19-én hatályba lépő a drogériai termékek árának csökkentése érdekében szükséges intézkedésekről szóló 93/2025. (V.8.) Korm. rendelet 1.sz. mellékletében felsorolt termékkategóriákba tartozó termékekre nem érvényesíthető. (Bővebben: https://shop.rossmann.hu/arres-csokkentesben-erintett-termekkategoriak)

Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
A Joker és a végösszegi kedvezmény összevonható?
A VIP Joker kuponok a 10%-os és a 15%-os végösszegi kedvezménnyel összevonhatók.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Miért jó nekem, ha minden vásárláskor használom a kártyám, akkor is ha nem szeretnék kupont beválltani?
Azért, hogy a költési egyenleged növeld és magasabb VIP szintet érj el és Rossmann exkluzív termékeinket még kedvezményesebb áron vásárolhasd meg.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Törlési kérelem
Hogyan tudom törölni a fiókomat?
Lépj be online fiókodba és a személyes adataimnál, a módosítom szóra kattintva a lap alján törölhető a fiók. A fiókodat ezáltal véglegesen törlöd, regisztrált Rossmann+ kártyádat is elveszíted, visszaállításra nincs lehetőségünk.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Töröltem a regisztrációm, mégis kapok hírlevelet.
Valószínűleg egy másik fiókot is létrehoztál egy másik email címmel. Kérlek, jelezd a problémát ügyfélszolgálatunk részére!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.