Ugrás a fő tartalomra

Információ

A GLAMOUR-napok az ÁSZF szerint kiemelt időszaknak minősül, amely időszak alatt a megrendelések kiszállítása több időt vehet igénybe. A 2025.07.07-13. között leadott megrendelések kiszállítása előzetes becsléseink szerint 3-7 munkanapot vehet igénybe a megrendelések leadásától számítva. Kérjük vegyék figyelembe, hogy a megjelölt szállítási időtartam csak egy előzetes becslésen alapul, amely a megrendelések száma alapján csekély mértékben, de módosulhat. Jelenleg a bolti átvétel nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Online rendeléssel kapcsolatos kérdések

Rendelés
Hogyan tudom online felhasználni a 10% kedvezményeimet?
A negyedévente 1 db 10% kedvezményedet aktiváld az applikációban, amennyiben Arany VIP tag vagy. Ezüst és bronz VIP tagság esetén ez online nem lehetséges.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (8)
Hogyan tudom felhasználni a Joker és a 15% végösszegi kedvezményeimet?
A kedvezményeket kizárólag üzleteinkben, személyes vásárlásnál tudod felhasználni.

2025. január 1-étől megújult Joker kuponjaid 2 hetente frissülnek, többször felhasználhatod online, illetve üzleteinkben is, automatikusan levonódnak a kedvezmények.

A 15%-os végösszegi kedvezményeket továbbra is kizárólag üzleteinkben, személyes vásárlásnál tudod felhasználni Rossmann+ kártyával.

Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (4)
Hogyan tudom felhasználni a kuponközpontos kuponokat?
Aktiváld az applikációban a Kuponközpont menüponton keresztül a felhasználni kívánt kupont, és tedd a kosaradba azt a terméket, melyre érvényes.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (2)
Módosíthatom a rendelés tartalmát, szállítási adatokat?
Leadott rendelésen nem tudunk módosítani.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (2)
Hogy tudom törölni a rendelésem?
Online fiókba lépve, rendeléseim opciónál törölhető amíg a törlés funkció látható. Ezután ügyfélszolgálatunk segítségét kérd. Vendégvásárlóként leadott rendelést csak az ügyfélszolgálat tud törölni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (4)
Nem
Hogyan tudok rendelni?
https://shop.rossmann.hu oldalunkon a fiókodba belépve. E-nélkül csak vendégként tudsz leadni rendelést. Vendégként a rendelés összege/költéseid összege nem kerül rá kártyádra és kedvezményt sem tudsz igénybe venni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (1)
Vendégként leadott rendelés értéke is rákerül a Rossmann+ kártyára?
Nem, és utólag sincs lehetőség a jóváírására vagy a kedvezmények érvényesítésére.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Miért nem látom a fiókomban a rendelésemet?
Nem az online fiókodon keresztül, hanem vendégként adtad le.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Telefonon tudok leadni rendelést?
Nem, telefonon történő rendelésre nincs lehetőség.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Üzletben készítik össze a bolti rendeléseket?
A rendeléseket központi raktárunkban állítjuk össze és a rendeléstől számított következő áruszállításával kapja meg az üzlet.Email-ben kapsz értesítést, ha átvehető.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Hogyan tudom aktiválni törölt rendelésem?
Sajnos törölt rendelést nem tudunk újra aktiválni. Új rendelés leadása szükséges.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Fizetés - számla
Sikertelen online fizetésű rendelésem utánvéttel fizethetem?
Sajnos törölt rendelést nem tudunk újra aktiválni. Új rendelés leadása szükséges, ahol választható az utánvétes fizetési opció.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
EP kártyával tudok online rendelésnél fizetni?
Csak személyes vásárlásnál van lehetőség Egészségpénztári kártyával történő fizetésre. Online Drogériánkon keresztül a rendelés véglegesítése előtt tudod jelölni egészségpénztári számlaigényed, így a rendeléshez tartozó elektronikus számlát utólag el tudod számolni az adott Egészségpénztárnál.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Mikor kapom vissza a törölt rendelés árát, ha már kifizettem?
A rendelés törlésével automatikusan visszatérül a rendelés vételára a SimplePay/Barion fizetési rendszerén keresztül.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Mikor kapom vissza a sikertelen kézbesített rendelés árát, ha már kifizettem?
Amint központi raktárunkba visszaérkezik, automatikusan törlődik a rendelés és elindul a visszatérítés.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Bolti rendelést lehet-e üzletben fizetni?
Nem, bolti rendelést kizárólag előre lehet kifizetni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Sikertelen fizetés miatt törölt kedvezményeim hogyan kaphatom vissza?
Automatikusan újra aktiválódik Rossmann+ kártyádon a törölt rendelésnél használt kupon, így újra fel tudod használni. Amennyiben esetleg eltérést tapasztalsz kérlek, hívd ügyfélszolgálatunkat!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Lehet-e bankkártyával fizetni a futárnál?
Igen, minden futárnál van terminál.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Elmaradt a számla, kérhetek-e utólag?
Nem, utólagos számla kiállítására nincs lehetőség.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Miért nincs számla a csomagban?
Online rendeléseinkhez elektronikus számlát állítunk ki, melyet a rendelésnél megadott e-mail címre küldünk el. Amennyiben regisztrált fiókon keresztül adtad le rendelésed, az elektronikus számlát a fiókodba belépve, a rendeléseim opciónál is van lehetőséged letölteni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Szállítás
Szállítási címet módosíthatok?
Rendelés leadása előtt van lehetőséged az alapértelmezként mentett szállítási címed módosítására, a személyes adataim menüpontban. A rendelés leadása után erre már nincs lehetőség.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Rendelésemben hiányt tapasztaltam. Mit tegyek?
Kérlek, keresd ügyfélszolgálatunkat!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (1)
Nem az általam rendelt termékeket kaptam meg.
Kérlek, jelezd ügyfélszolgálatunknak.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Meddig vehetem át a boltban, csomagponton, postán a rendelésem?
Üzletben 17 nap, a Postán 5 munkanap, GLS CsomagPonton 5 munkanap, GLS Csomagautomatán keresztül 7 nap, Foxpost automatán keresztül 4 nap, Sameday easybox automatán keresztül 72 óra áll rendelkezésedre.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Miért nem tudom a bolti átvételt kiválasztani?
Nem minden üzletünk szerepel az átvételi pontok között. /A www.shop.rossmann.hu/bolti-atvevohelyek-listaja oldalon keresztül tudod ellenőrizni, hogy melyik üzletekbe kérheted csomagod kiszállítását.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Sérült a csomagom, nem vettem át. Újra kiszállítják?
Nem, miután beérkezik központi raktárunkba automatikusan törlődik a rendelés.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Visszaküldés / elállás
Nem jó terméket rendeltem, mi a teendőm?
Elállási nyilatkozattal a bontatlan terméket, a rendelés átvételétől számítva 14 napig leadhatod az üzletünkben, illetve visszküldheted postai úton is. Utóbbi esetben a szállítási költség téged terhel.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem (1)
Mikor kapom vissza a termék árát?
Amikor az elállási nyilatkozat és a termék beérkezik központunkba.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Üzletben cserélik az online vásárolt terméket, ha téves a méret/szín?
Weboldalunkon a termékeknél feltüntetjük, hogy a szín nem választható, a kép illusztráció. Ennek ellenére, ha a cserélni kívánt termék cikkszáma megegyezik a választott termékkel, az üzletben cserélhető. Ha nem egyezik a cseretermék cikkszáma, csak elállással tudod leadni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Meddig adhatom le elállással a termékeket?
A rendelés átvételétől számítva 14 napig.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (1)
Nem olyan színűt, / mintát, formát / kaptam ami a weben van.
Weboldalunkon a termékeknél feltüntetjük, hogy a szín nem választható, a kép illusztráció. Előfordulhat, hogy csomagolás váltás történt és a termék időközben megújult.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Nem azt kaptam amit rendeltem.
Ellenőrizd, hogy nem történt-e csomagolás váltás. Amennyiben a kézhez kapott terméken látható vonalkód alatti számsor megegyezik a számládon szereplő cikkszámmal, akkor a termék azonos, feltehetően megújult és nem tudjuk cserélni. Ha nem ez történt, kérlek, keresd az ügyfélszolgálatunkat!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Üzletben cserélhetem a hibás terméket?
Online vásárlás esetén üzletben történő cserére nincs lehetőség. Jótállási időn belül, elállási nyilatkozat és minőségi kifogás jegyzőkönyv felvételével leadható üzletben.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (4)
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.