Ugrás a fő tartalomra

Kedves Vásárlóink! Technikai problémák miatt egyes Rossmann+ funkciók nem elérhetőek (kuponközpontos kedvezmények, költési egyenleg) és jelenleg nem lehet rendeléseket leadni. Megértésüket köszönjük!

Expressz átvétellel akár 90 perc múlva kézhez kaphatod rendelésed az üzletben
25 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes
Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Online rendeléssel kapcsolatos kérdések

Rendelés
Hogyan tudom online felhasználni a 10% kedvezményeimet?
A negyedévente 1 db 10% kedvezményedet aktiváld az applikációban, amennyiben Arany VIP tag vagy. Ezüst és bronz VIP tagság esetén ez online nem lehetséges.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (3)
Nem (10)
Hogyan tudom felhasználni a Joker és a 15% végösszegi kedvezményeimet?
A kedvezményeket kizárólag üzleteinkben, személyes vásárlásnál tudod felhasználni.

2025. január 1-étől megújult Joker kuponjaid 2 hetente frissülnek, többször felhasználhatod online, illetve üzleteinkben is, automatikusan levonódnak a kedvezmények.

A 15%-os végösszegi kedvezményeket továbbra is kizárólag üzleteinkben, személyes vásárlásnál tudod felhasználni Rossmann+ kártyával.

Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (6)
Hogyan tudom felhasználni a kuponközpontos kuponokat?
Aktiváld az applikációban a Kuponközpont menüponton keresztül a felhasználni kívánt kupont, és tedd a kosaradba azt a terméket, melyre érvényes.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (2)
Módosíthatom a rendelés tartalmát, szállítási adatokat?
Leadott rendelésen nem tudunk módosítani.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (4)
Hogy tudom törölni a rendelésem?
Online fiókba lépve, rendeléseim opciónál törölhető amíg a törlés funkció látható. Ezután ügyfélszolgálatunk segítségét kérd. Vendégvásárlóként leadott rendelést csak az ügyfélszolgálat tud törölni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (6)
Nem
Hogyan tudok rendelni?
https://shop.rossmann.hu oldalunkon a fiókodba belépve. E-nélkül csak vendégként tudsz leadni rendelést. Vendégként a rendelés összege/költéseid összege nem kerül rá kártyádra és kedvezményt sem tudsz igénybe venni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (2)
Vendégként leadott rendelés értéke is rákerül a Rossmann+ kártyára?
Nem, és utólag sincs lehetőség a jóváírására vagy a kedvezmények érvényesítésére.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Miért nem látom a fiókomban a rendelésemet?
Nem az online fiókodon keresztül, hanem vendégként adtad le.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Telefonon tudok leadni rendelést?
Nem, telefonon történő rendelésre nincs lehetőség.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Üzletben készítik össze a bolti rendeléseket?
A rendeléseket központi raktárunkban állítjuk össze és a rendeléstől számított következő áruszállításával kapja meg az üzlet.Email-ben kapsz értesítést, ha átvehető.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Hogyan tudom aktiválni törölt rendelésem?
Sajnos törölt rendelést nem tudunk újra aktiválni. Új rendelés leadása szükséges.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Fizetés - számla
Sikertelen online fizetésű rendelésem utánvéttel fizethetem?
Sajnos törölt rendelést nem tudunk újra aktiválni. Új rendelés leadása szükséges, ahol választható az utánvétes fizetési opció.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (4)
Nem (1)
EP kártyával tudok online rendelésnél fizetni?
Csak személyes vásárlásnál van lehetőség Egészségpénztári kártyával történő fizetésre. Online Drogériánkon keresztül a rendelés véglegesítése előtt tudod jelölni egészségpénztári számlaigényed, így a rendeléshez tartozó elektronikus számlát utólag el tudod számolni az adott Egészségpénztárnál.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Mikor kapom vissza a törölt rendelés árát, ha már kifizettem?
A rendelés törlésével automatikusan visszatérül a rendelés vételára a SimplePay/Barion fizetési rendszerén keresztül.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Mikor kapom vissza a sikertelen kézbesített rendelés árát, ha már kifizettem?
Amint központi raktárunkba visszaérkezik, automatikusan törlődik a rendelés és elindul a visszatérítés.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Bolti rendelést lehet-e üzletben fizetni?
Nem, bolti rendelést kizárólag előre lehet kifizetni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (2)
Sikertelen fizetés miatt törölt kedvezményeim hogyan kaphatom vissza?
Automatikusan újra aktiválódik Rossmann+ kártyádon a törölt rendelésnél használt kupon, így újra fel tudod használni. Amennyiben esetleg eltérést tapasztalsz kérlek, hívd ügyfélszolgálatunkat!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Lehet-e bankkártyával fizetni a futárnál?
Igen, minden futárnál van terminál.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Elmaradt a számla, kérhetek-e utólag?
Nem, utólagos számla kiállítására nincs lehetőség.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Miért nincs számla a csomagban?
Online rendeléseinkhez elektronikus számlát állítunk ki, melyet a rendelésnél megadott e-mail címre küldünk el. Amennyiben regisztrált fiókon keresztül adtad le rendelésed, az elektronikus számlát a fiókodba belépve, a rendeléseim opciónál is van lehetőséged letölteni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Szállítás
Szállítási címet módosíthatok?
Rendelés leadása előtt van lehetőséged az alapértelmezként mentett szállítási címed módosítására, a személyes adataim menüpontban. A rendelés leadása után erre már nincs lehetőség.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Rendelésemben hiányt tapasztaltam. Mit tegyek?
Kérlek, keresd ügyfélszolgálatunkat!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (1)
Nem az általam rendelt termékeket kaptam meg.
Kérlek, jelezd ügyfélszolgálatunknak.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (1)
Meddig vehetem át a boltban, csomagponton, postán a rendelésem?
Üzletben 17 nap, a Postán 5 munkanap, GLS CsomagPonton 5 munkanap, GLS Csomagautomatán keresztül 7 nap, Foxpost automatán keresztül 4 nap, Sameday easybox automatán keresztül 72 óra áll rendelkezésedre.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Miért nem tudom a bolti átvételt kiválasztani?
Nem minden üzletünk szerepel az átvételi pontok között. /A www.shop.rossmann.hu/bolti-atvevohelyek-listaja oldalon keresztül tudod ellenőrizni, hogy melyik üzletekbe kérheted csomagod kiszállítását.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (2)
Sérült a csomagom, nem vettem át. Újra kiszállítják?
Nem, miután beérkezik központi raktárunkba automatikusan törlődik a rendelés.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem
Visszaküldés / elállás
Nem jó terméket rendeltem, mi a teendőm?
Elállási nyilatkozattal a bontatlan terméket, a rendelés átvételétől számítva 14 napig leadhatod az üzletünkben, illetve visszküldheted postai úton is. Utóbbi esetben a szállítási költség téged terhel.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (4)
Nem (2)
Mikor kapom vissza a termék árát?
Amikor az elállási nyilatkozat és a termék beérkezik központunkba.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Üzletben cserélik az online vásárolt terméket, ha téves a méret/szín?
Weboldalunkon a termékeknél feltüntetjük, hogy a szín nem választható, a kép illusztráció. Ennek ellenére, ha a cserélni kívánt termék cikkszáma megegyezik a választott termékkel, az üzletben cserélhető. Ha nem egyezik a cseretermék cikkszáma, csak elállással tudod leadni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Meddig adhatom le elállással a termékeket?
A rendelés átvételétől számítva 14 napig.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem (1)
Nem olyan színűt, / mintát, formát / kaptam ami a weben van.
Weboldalunkon a termékeknél feltüntetjük, hogy a szín nem választható, a kép illusztráció. Előfordulhat, hogy csomagolás váltás történt és a termék időközben megújult.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Nem azt kaptam amit rendeltem.
Ellenőrizd, hogy nem történt-e csomagolás váltás. Amennyiben a kézhez kapott terméken látható vonalkód alatti számsor megegyezik a számládon szereplő cikkszámmal, akkor a termék azonos, feltehetően megújult és nem tudjuk cserélni. Ha nem ez történt, kérlek, keresd az ügyfélszolgálatunkat!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Üzletben cserélhetem a hibás terméket?
Online vásárlás esetén üzletben történő cserére nincs lehetőség. Jótállási időn belül, elállási nyilatkozat és minőségi kifogás jegyzőkönyv felvételével leadható üzletben.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (5)
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.