Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint
Mobil applikációval kapcsolatos kérdések
Frissítés után miért nem tudok belépni a Rossmann Mobilapplikációba?
Ellenőrizd, hogy a regisztráláskor megadott email címmel próbálsz-e belépni!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (7)
Beléptem a mobilappba de eltűntek a kedvezményeim.
Ellenőrizd, hogy a regisztrációnál megadott email címmel vagy-e belépve!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (3)
Nem sikerül az online fizetés appon keresztül, mit tegyek?
Próbáld meg a fizetést asztali számítógépről vagy másik készülékről illetve a Barion fizetési rendszerén keresztül.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Más kártyaszám szerepel az applikációban, mit tegyek?
Amennyiben nem emlékszel milyen e-mail címmel regisztráltad korábban a kártyád, ügyfélszoglálatunk tud segíteni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (1)
Nem találtál megfelelő választ?
Írd meg nekünk kérdésed!
Vagy
Hívj minket!
Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon. Keress minket a +36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:
Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.
A webshop újra működik
A technikai problémát elhárítottuk, újra tudunk rendeléseket fogadni.