Ugrás a fő tartalomra

Kedves Vásárlóink! Technikai problémák miatt egyes Rossmann+ funkciók nem elérhetőek (kuponközpontos kedvezmények, költési egyenleg) és jelenleg nem lehet rendeléseket leadni. Megértésüket köszönjük!

Expressz átvétellel akár 90 perc múlva kézhez kaphatod rendelésed az üzletben
25 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes
Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Mobil applikációval kapcsolatos kérdések

Frissítés után miért nem tudok belépni a Rossmann Mobilapplikációba?
Ellenőrizd, hogy a regisztráláskor megadott email címmel próbálsz-e belépni!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem (11)
Beléptem a mobilappba de eltűntek a kedvezményeim.
Ellenőrizd, hogy a regisztrációnál megadott email címmel vagy-e belépve!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (4)
Nem sikerül az online fizetés appon keresztül, mit tegyek?
Próbáld meg a fizetést asztali számítógépről vagy másik készülékről illetve a Barion fizetési rendszerén keresztül.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem (2)
Más kártyaszám szerepel az applikációban, mit tegyek?
Amennyiben nem emlékszel milyen e-mail címmel regisztráltad korábban a kártyád, ügyfélszoglálatunk tud segíteni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem (1)
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.