Ugrás a fő tartalomra

Információ

A GLAMOUR-napok az ÁSZF szerint kiemelt időszaknak minősül, amely időszak alatt a megrendelések kiszállítása több időt vehet igénybe. A 2025.07.07-13. között leadott megrendelések kiszállítása előzetes becsléseink szerint 3-7 munkanapot vehet igénybe a megrendelések leadásától számítva. Kérjük vegyék figyelembe, hogy a megjelölt szállítási időtartam csak egy előzetes becslésen alapul, amely a megrendelések száma alapján csekély mértékben, de módosulhat. Jelenleg a bolti átvétel nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Mobil applikációval kapcsolatos kérdések

Frissítés után miért nem tudok belépni a Rossmann Mobilapplikációba?
Ellenőrizd, hogy a regisztráláskor megadott email címmel próbálsz-e belépni!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (7)
Beléptem a mobilappba de eltűntek a kedvezményeim.
Ellenőrizd, hogy a regisztrációnál megadott email címmel vagy-e belépve!
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (3)
Nem sikerül az online fizetés appon keresztül, mit tegyek?
Próbáld meg a fizetést asztali számítógépről vagy másik készülékről illetve a Barion fizetési rendszerén keresztül.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen
Nem (1)
Más kártyaszám szerepel az applikációban, mit tegyek?
Amennyiben nem emlékszel milyen e-mail címmel regisztráltad korábban a kártyád, ügyfélszoglálatunk tud segíteni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem (1)
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.