Ugrás a fő tartalomra

Információ

A GLAMOUR-napok az ÁSZF szerint kiemelt időszaknak minősül, amely időszak alatt a megrendelések kiszállítása több időt vehet igénybe. A 2025.07.07-13. között leadott megrendelések kiszállítása előzetes becsléseink szerint 3-7 munkanapot vehet igénybe a megrendelések leadásától számítva. Kérjük vegyék figyelembe, hogy a megjelölt szállítási időtartam csak egy előzetes becslésen alapul, amely a megrendelések száma alapján csekély mértékben, de módosulhat. Jelenleg a bolti átvétel nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Rossmann

Ügyfélszolgálat

Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Karrierrel, együttműködéssel kapcsolatos kérdések

Melyik üzletükben van nyitott pozíció?
A rossmann.hu/karrier/allasajanlataink oldalunkon keresztül megtalálod az aktuálisan megpályázható pozíciókat.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (6)
Nem
Diákmunkára van lehetőségem?
Kizárólag diákszövetkezeten keresztül foglalkoztatunk nappali tagozatos diákokat. Regisztrálj a Fürge Diák Iskolaszövetkezetnél vagy a Pensum Diákszövetkezetnél.A regisztrációt követően tudod jelezni a szövetkezetnél, hogy a Rossmann-nál szeretnél dolgozni.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Nyári gyakorlatra van lehetőség üzleteikben?
Nyári gyakorlatra nincs lehetőség cégünknél.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (1)
Nem
Megváltozott munkaképességű dolgozóként hol jelentkezhetek?
A karrier@rossmann.hu vagy a raktar@rossmann.hu e-mail címünkre várjuk a jelentkezésed.
Hasznosnak találtad a választ?
Igen (2)
Nem
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.