Rossmann

Munkavégzés helye: ÜllőTípusa: Határozatlan idejűNapi munkaidő: 8 óra

Termékdíj ügyintéző

Azonosító: 3719 Logisztikai iroda

A Rossmann Magyarország üllői központjában minden nap azért dolgozunk, hogy még jobbak, sőt a legjobbak legyünk. Működésünk transzparens, gyors és könnyen érthető. Termékdíj ügyintézőként főszerepet kapsz az adatszolgáltatások pontos és minőségi feldolgozásában. Eddig megszerzett szaktudásodat felhasználva az adatnyilvántartás kialakítása is rád vár! Gyere és csatlakozz hozzánk, ha szereted a felelősségteljes feladatokat!
Milyen feladatokra számíthatsz?
  • EPR-kiterjesztett gyártói felelősség- rendszer bevezetése és működtetése
  • Negyedéves EPR bevallás elkészítése
  • Negyedéves környezetvédelmi termékdíj bevallás elkészítése
  • Statisztikai adatszolgáltatások előkészítése és ellenőrzése
  • Kapcsolattartás a hivatalos intézményekkel
  • Munkakörhöz tartozó adminisztráció és nyilvántartások vezetése
  • Havi Intrastat- első forgalomba hozatalról szóló bevallás elkészítése
  • Havi Elsőbetár adatszolgáltatás bevallása
  • SUP-Single use plastic-adatszolgáltatás benyújtása
  • ADR termékek nyilvántartásainak ellenőrzése
  • Eseti vámoltatás ügyintézés
  • Vámtarifaszámok ismerete, nyilvántartott vámtarifaszámok ellenőrzése
Mit várunk Tőled?
  • Legalább középfokú végzettség
  • 1-3 éves hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Erős MS Office ismeretek, haladó szintű az Excel tudás
  • Jó kommunikációs készség
  • Strukturált, logikus gondolkodásmód és elemző képesség
Előnyt jelent:
  • Szakirányú végzettség, vagy ehhez kapcsolódó szakképzés
  • Alap angol nyelvtudás
Mit kínálunk Neked?
  • Szakmai önállóságot
  • Munkaeszközként laptopot és mobiltelefont biztosítunk
  • Rugalmasságot – A betanulásod után heti 2 nap home office lehetőséged lesz.
  • Üllői munkavégzéshez Budapestről céges busszal segítjük a bejárást, vagy üzemanyag támogatást adunk
  • Kulturált, fiatalos munkakörnyezet és jól felszerelt konyha és szociális helyiség vár
  • Időnként bulizni és sportolni járunk
  • Folyamatosan vigyázunk a családod és a te egészségedre
  • Nagy csapatunk tagjaként minden élethelyzetben számíthatsz ránk (babacsomag, szociális csomag, egészségügyi csomag stb.)

Béren kívüli juttatásaink

Szociális háló
Multi-pay kifizetés: nettó 7500 Ft/hó
Dolgozói kedvezmény: 10%
Sajátmárkás ajándék
Ajándék a jubilálóknak
Plusz szabadság a jubilálóknak
Azonnali Rossmann+ Arany VIP tagság
13. havi fizetés
Kávé
Egészségnap
Irodai masszázs
Gyümölcs
Vállalati dolgozói csomag
Szakmai továbbképzések/nyelvtanulás

Logisztikai iroda

Logisztikán a legfontosabb célunk a boltok áruellátottsága, illetve a webshopos vevői rendelések pontos, gyors és hatékony kiszolgálása. Hozzánk tartozik a készletek menedzselése, raktári és webshop aktivitás, továbbá a transzport – kiszállítás. Nagyon dinamikus, gyakran változó piaci környezetben kell, hogy megálljuk a helyünket. Büszkék vagyunk arra, hogy új folyamatokat, fejlesztéseket vezettünk be és strukturált folyamatfejlesztéssel törekszünk az elérhető legjobb minőségre, a megfelelő költségstruktúrával.

Nincsen két ugyanolyan nap, minden nap más és más.

Szuchy Csaba

Logisztikai vezető

Szuchy Csaba
Még több állásajánlat
A webshop újra működik
A technikai problémát elhárítottuk, újra tudunk rendeléseket fogadni.