Rossmann

Munkavégzés helye: ÜllőTípusa: Határozatlan idejűNapi munkaidő: Teljes munkaidőben

Call Center - ügyfélszolgálati munkatárs

Azonosító: 2902 Marketing

Főbb feladatok
  • Bejövő ügyféltelefonok és írásos megkeresések fogadása, az ügyfelek tájékoztatása, segítségnyújtás, problémamegoldás, panaszkezelés ügyfélszolgálati szoftver használatával
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal
  • Beérkező megkeresésekkel kapcsolatos adminisztráció kezelése
Munkakör betöltésének feltételei
  • Egy hónapra előre meghatározott beosztással, több műszakos munkarend vállalása
  • 1-3 év ügyfélkezelés/call center területén szerzett tapasztalat
  • Erős digitális affinitás (ügyfélszolgálati szoftverek használatához)
  • Csapatban és önállóan egyaránt dolgozni tudó, felelősségteljes, lelkes, lendületes kollégát keresünk
  • Pozitív ügyfélközpontú gondolkodást, aki határozott kommunikatív személyiség, jó kapcsolatteremtő képességgel rendelkezik
  • Középfokú végzettség
Amit kínálunk
  • Szakmai önállóságot, további fejlődési és karrier lehetőséget biztosítunk
  • Home office munkavégzésre is van lehetőség
  • Üllői munkavégzéshez Budapestről céges busszal segítjük a bejárást, vagy üzemanyag támogatást adunk
  • Alapellátásban dolgozunk, vészhelyzet esetén is nyitva lehetünk
  • Biztos marad a munkahelyed, még bizonytalan helyzetben is
  • Kulturált, fiatalos munkakörnyezet és jól felszerelt konyha és szociális helyiség vár
  • Időnként bulizni és sportolni járunk
  • Folyamatosan vigyázunk a családod és a te egészségedre
  • Nagy csapatunk tagjaként minden élethelyzetben számíthatsz ránk (babacsomag, szociális csomag, egészségügyi csomag stb.)

Béren kívüli juttatásaink

Szociális háló
Multi-pay kifizetés: nettó 7500 Ft/hó
Dolgozói kedvezmény: 10%
Sajátmárkás ajándék
Ajándék a jubilálóknak
Plusz szabadság a jubilálóknak
Azonnali Rossmann+ Arany VIP tagság
13. havi fizetés
Kávé
Egészségnap
Irodai masszázs
Gyümölcs
Vállalati dolgozói csomag
Szakmai továbbképzések/nyelvtanulás

Marketing

Mi a marketingen minden nap új technológiákkal dolgozunk és nyitottak vagyunk a trendekre és újdonságokra is. A mi feladatunk, hogy a vásárló magához közelebb érezze a Rossmann termékeit. Mi vagyunk a cég két jövőbe mutató üzletágának: a CRM rendszerünknek és a webshopunknak a kiindulópontja. A csapatunk nagyon dinamikus és rengeteg céltudatos fiatal dolgozik nálunk. Az eddig elért sikerek hatalmas büszkeséggel töltenek el minket. Ezek közül a legfőbbek: a sokak által ismert Rossmann+, a webshop, az egyedi reklámfilmjeink, a jól működő ügyfélszolgálat mellett a boltjaink modern arculata.

Az innováció motorja vagyunk.

Varga Anita

Marketing vezető

Varga Anita
Még több állásajánlat